V letalski družbi VLM Airlines napovedujejo, da bodo v naslednjih tednih objavili vozni red letenja za zimsko obdobje, v katerem načrtujejo nove letalske povezave z mariborskega letališča z Evropo. Med njimi bi lahko ostala tudi povezava s Splitom. Čeprav se kitajski vlagatelji letos še niso izkazali z izpolnitvijo zelo ambicioznih in skoraj neverjetnih obljub, pa tudi Yeungova vztraja, da njihov cilj ostaja, da bi v nekaj letih pri njih letno našteli okoli 1,5 milijona potnikov.
Prvi liniji sta po njenih besedah šele začetek velike zgodbe, obljublja, da bo javnost v prihodnosti od njih videla še veliko več. "Imamo veliko načrtov, a ker gre za pomembne poslovne odločitve, vsega še ne moremo razkriti. Kot veste, smo se odločili za izdatna vlaganja, zato je Maribor za nas zelo pomemben," pravi Yeungova, ki dodaja, da se počuti že kot prava Mariborčanka, saj trenutno vsaj 80 odstotkov svojega časa preživi v štajerski prestolnici.
Ob tem je napovedala, da bodo delali korak za korakom po zastavljenem načrtu. Nedavno so se tudi uspešno predstavili na turističnem sejmu v kitajskem Xianu in prav iz Kitajske pričakujejo številne turiste, ki bodo preko mariborskega letališča prišli v Evropo in se v mestu in Sloveniji tudi zadržali. Kdaj bo do tega prišlo, še ni želela napovedovati, je pa dejala, da kmalu.
Tudi eden od dveh direktorjev Aerodroma Maribor Boris Bobek je zatrdil, da so zelo zadovoljni z novimi lastniki in podporo, ki jo imajo z njihove strani, ter z vsemi aktivnostmi, s katerimi želijo izpolniti vse načrtovane cilje. Ti so res visoko zastavljeni, a se jim ne odrekajo, je zagotovil.
Mariborsko letališče se letos ne more ravno pohvaliti s številom potnikov, saj so jih doslej našteli le nekaj nad 2000, kar je najbolj skromna številka v zadnjem obdobju. Pravih rednih linij kljub prvotnim napovedim kitajskih vlagateljev še ni, letos ni niti čarterjev turističnih agencij, med najbolj rednimi strankami bodo v drugi polovici leta nogometaši Maribora in ekipe, ki jim prihajajo v goste. Vendar po Bobkovih besedah to ne ogroža njihovega trenutnega in prihodnjega poslovanja, saj je bilo to zaradi spremembe lastništva in naložbenih načrtov vračunano v kalkulacije.
"Trenutno nismo v položaju, da bi šteli potnike, saj vemo, da je zdaj že vsaka tekma mariborskih nogometašev pomembna za nas. Težko bi napovedal, kaj bo do konca leta, zdaj smo začeli z linijama v Split in Dubrovnik, jeseni bomo dodatno aktivni, potem pa korak za korakom in upamo, da bomo kmalu vseeno prišli do napovedanih številk," je na vprašanje, s koliko potniki načrtujejo zaključek letošnjega leta, odgovoril Bobek.
Ob tem je še povedal, da so sami pripravljeni na to, da ponudijo infrastrukturo za kar največje število poletov, ostalo pa je bolj odvisno od letalskih prevoznikov. Korak naprej so naredili s tem, da je del skupine SHS postala tudi belgijsko-slovenska letalska družba VLM Airlines. Z lastno letalsko družbo je lažje doseči ustrezen razvoj, ob tem pa se bodo dogovarjali tudi z drugimi prevozniki.
Kot poudarja Bobek, je strateški poudarek njihovih lastnikov na širšem, ne le lokalnem trgu, zato ne želijo biti zgolj neposredna konkurenca okoliškim letališčem, pač pa ciljajo na daljše polete ter povezave z Azijo. Tudi napovedovanih airbusov še ni bilo, a jih po njegovih besedah lahko pričakujemo. Manjši 320 lahko v Mariboru pristane brez težav, širokotrupni 330 pa je nekje na meji, vendar si prizadevajo doseči podaljšanje steze, pri tem pa mora najprej država poskrbeti za spremembo državnega prostorskega načrta.