Nezadovoljstvo zaposlenih v podjetju Reflex iz Gornje Radgone je iz dneva v dan večje. Slednje so potrdili v pismu, s katerim so se obrnili tudi na Novice Svet24.
Izguba poslov
»Vprašanja glede prihodnosti, delovanja in delovnih mest smo naslovili na vodstvo podjetja, a odgovorov nismo prejeli. Priča smo vse slabšemu poslovanju podjetja zaradi slabega vodenja s strani Dobrana Juričana, ki na predlog banke NLB vodi podjetje. Glede na to, da podjetje vodi izbranec banke, je še toliko bolj nerazumljivo dejstvo, da ta ne zagotavlja zadostnih likvidnostnih sredstev za nemoteno poslovanje oziroma dinamika še dodatno onemogoča kakršnekoli možnosti prestrukturiranja podjetja. V obdobju vodenja podjetja s strani Juričana je podjetje izgubilo več že pridobljenih poslov in sposobnih kadrov, ki jih direktor nekritično ponuja drugim konkurenčnim podjetjem. Mreža zunanjih sodelavcev, s katerimi sodeluje, pa kaže, da gre verjetno za planirano izčrpavanje podjetja do njegovega konca,« so zapisali zaposleni. Z javnim pismom so se obrnili na Blaža Brodnjaka, predsednika uprave NLB, in direktorja Juričana, na osnovi prejetih odgovorov, kot dodajajo, pa se bodo odločili za nadaljnje korake.
V načrtu poslovni preobrat
Po besedah delavcev naj bi bil zdajšnji direktor, ki je funkcijo nastopil 18. aprila letos, izbran na zahtevo banke NLB, da izvede »poslovni preobrat«.
Delavci ne bodo odnehali
Milena Žižek, direktorica komerciale, je za Novice Svet24 sporočila, da zaposleni v podjetju ne bodo mižali in ne bodo tiho, ker gre za njihova delovna mesta in prihodnost njihovih družin. »Delavci smo presenečeni nad izborom direktorja s strani NLB, ki je funkcijo nastopil 18. aprila letos. Vemo pa tudi, da je bila zahteva NLB, da podjetje prevzame on in izvede 'poslovni preobrat'. Delavci si nikoli nismo mislili, da je možno to, kar se zdaj dogaja v našem podjetju. Žal več ne bomo nema priča dogajanju, ki iz dneva v dan slabi poslovanje, in bomo uporabili vse zakonite sindikalne in druge oblike aktivnega odpora, da preprečimo nadaljnje oškodovanje podjetja in s tem naše prihodnosti,« poudarja Žižkova.
Zaposleni, kot pravijo, so se zdaj obrnili tudi na medije, predvsem zato, ker od vodstva še niso prejeli odgovorov na številna vprašanja glede prihodnosti, delovanja in delovnih mest.
»Hobotnica« na hodnikih
O ogorčenju delavcev naj bi pričala tudi tako imenovana hobotnica, ki je visela na oglasnih deskah v podjetju. Po njihovem prepričanju navaja zgolj dejstva. »Kot vse kaže, gre za posebne interese, kar potrjujejo izbor kadrov, kronologija dogodkov in samo ravnanje NLB ter posledično Juričana,« je sklenila Žižkova. O očitkih smo seznanili tudi vodstvo podjetja in upravo NLB, a se iz podjetja niso odzvali. Iz NLB sporočajo, da podrobnosti iz poslovnih odnosov s posameznimi komitenti banke ne razkrivamo.