Breme povišanja stroškov, za okoli tri evre mesečno, so v primeru PRO PLUSA operaterji prevalili na pleča potrošnikov. Podoben recept se utegne zgoditi pri priljubljenih športnih programih.
V naslednjih dneh se večini domačih operaterjev izteka pogodba za programe Sport Kluba. Eden od manjših kabelskih operaterjev, Elta, nas je obvestil, da so oktobra lani vsi operaterji prejeli ponudbo z novo ceno, ki je za več kot dvakrat višja od trenutne. Ob tem je potrebno poudariti, da so se tudi cene nabave športnih pravic za vsebine teh programov podražile, a operaterjem se zdi cena, ki jo zahteva dobavitelj programov Sport Klub United Media Network, ki je del skupine Telemach, bistveno previsoka.
Po podatkih, ki jih imajo operaterji, United Media Network operaterjem prodaja vsebino s 130 odstotno maržo. Je to upravičeno, se sprašujejo. »S tega vidika je Slovenija za nekatere resnično obljubljena dežela, vsaj dokler imamo institucije, ki nemo opazujejo kako se to breme 130% marže valijo na kabelske operaterje in posledično z njih na naročnike,« ugotavljajo pri Elti, kjer zaenkrat ne nameravajo podražiti naročnine.
Če sklenemo, če bo šla zadeva po scenariju PRO PLUSA, bi lahko naročniki zaradi novih pogodb plačali dva evra več mesečno za pakete, ki vključujejo Sport Klub.