Slovenija

Južnokorejci navdušeni nad slovenskimi vini

J.P./STA
12. 11. 2016, 09.48
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Na nedavnem vinskem sejmu in ocenjevanju vin z naslovom "Asia Wine Trophy" v mestu Daejeon v Južni Koreji se je v organizaciji Razvojne agencije Rod predstavilo devet slovenskih vinarjev s 17 vini. Južnokorejcem so predstavili predvsem bela vina, nad katerimi so bili navdušeni, prav tako nad slikovitim slovenskim predstavitvenim prostorom.

Bobo
Izbor posameznih vin je potekal na osnovi trendov in okusov na azijskem trgu.

Zato bodo azijski uvozniki vin, sommelierji in novinarji že aprila prihodnje leto obiskali Slovenijo. Obisk bo priložnost za sklenitev poslov med slovenskimi vinarji in azijskimi uvozniki ter za dodatno predstavitev lepot Slovenije, je na novinarski konferenci povedal direktor Razvojne agencije Rod iz Ajdovščine David Bratož.

Organizacijsko in logistično je projekt zahteval kar nekaj usklajevanja in predpriprave, saj je bilo potrebno vsa vina predčasno poslati v Južno Korejo ter opremiti razstavni prostor, je še povedal Bratož, ki se je ocenjevanja udeležil na povabilo korejskih organizatorjev, ki jih je spoznal na drugih ocenjevanjih.

Na ocenjevanje v Daejeon je letos prispelo več kot 4000 vzorcev vin iz 29 držav sveta. Ocenjevanja se je udeležilo več kot 120 ocenjevalcev iz 21 držav vsega sveta. Tridnevnega vinskega sejma, ki je potekal po ocenjevanju, se je udeležilo več kot 200 razstavljavcev iz 17 držav.

Zavedajo se koristnosti in pomembnosti medsebojnega sodelovanja

V okviru dogodka so pripravili tudi mnoge delavnice za azijske uvoznike vin. Eno izmed teh, predstavitev slovenskih vin, je vodil Uroš Bolčina. "Zelo dober obisk delavnice je bil dokaz razvoja in napredka azijskega trga na vinskem področju, hkrati pa tudi odraz velikega interesa azijskih uvoznikov za slovenska vina," je dejal.

Odziv slovenskih vinarjev na povabilo k sodelovanju je organizatorja kljub vsemu prijetno presenetil. To dokazuje, da se vinarji dobro zavedajo koristnosti in pomembnosti medsebojnega sodelovanja. Izbor posameznih vin pa je potekal na osnovi trendov in okusov na azijskem trgu.

Vinar Peter Stegovec iz Brij na Vipavskem je povedal, da se je odločil za sodelovanje, ker "se nam zdi to območje zanimivo, saj iščejo posebna vina za svoj trg, ki hkrati pomeni dodaten trg za vina z višjo dodano vrednostjo".

Po Bratoževih besedah je Južna Koreja še nerazvit, vendar hitro rastoč vinski trg, njeni prebivalci pa so za steklenico dobrega vina pripravljeni plačati tudi več kot 40 evrov.