To je potrdil predsednik krajevne skupnosti Črni Kal Janko Sever. Na Slovenskih železnicah pa naj bi do konca leta začeli z gradnjo protipožarnih in protihrupnih zidov ob progi.
Peticijo, v kateri opozarjajo na dotrajanost in potencialno nevarnost, ki jo predstavlja sedanja enotirna železniška povezava, so krajani pripravili po obsežnem požaru v začetku avgusta in je dostopna tudi v elektronski obliki na spletni strani Mestne občine Koper.
Sever je danes potrdil, da so uspeli zbrati že 3000 podpisov. "V teh dneh bomo sklicali odbor za peticijo, ki bo odločil o tem, do kdaj bomo podpise še zbirali," je dodal.
Ob tem je poudaril, da ljudje v Sloveniji večinoma premalo poznajo razmere na njihovem območju in nevarnosti, ki jih obstoječa proga predstavlja, od nenehne nevarnosti požara do hrupa. "Zato menimo, da bi bilo prav poiskati nek način, da te ljudi obvestimo, da bodo vedeli, kako težko ljudje, ki živijo ob progi, to prenašajo," je izpostavil Sever.
Poleg tega je v sedanjih razmerah ogrožen tudi edini vodni vir na obalnem območju, dodatne negativne vplive na železniško progo pa predstavlja vse večji pretovor Luke Koper, ki se odraža na prometu Slovenskih železnic.
Sicer so se krajani prejšnji teden sestali s prvim možem Slovenskih železnic Dušanom Mesom. Sever meni, da so informacije, ki so pred tem prihajale do Mesa, filtrirane, "zdaj pa se je sam prepričal, da je resnično težavno živeti z železnico". Tako jim je Mes na sestanku med drugim obljubil, da bodo še v tem letu začeli z gradnjo protipožarnih in protihrupnih zidov.