Zdaj je prek leve priključne cevi možen le izvoz iz predora Šentvid na Celovško cesto in naprej proti Medvodam, prek desne priključne cevi iz smeri Medvod pa je mogoč uvoz v predor Šentvid v smeri proti razcepu Kozarje. Za funkcioniranje polnega priključka je treba zgraditi izvoz prek leve priključne cevi tudi v smeri središča mesta ter uvoz v predor iz smeri centra Ljubljane prek desne priključne cevi.
Nadaljevanje projekta avtocestnega odseka Šentvid-Koseze - gradnja polnega priključka Šentvid, preureditev semaforiziranega križišča na Celovški cesti ter razširitev Celovške ceste mimo predora - je bilo vseskozi pogojeno s pridobitvijo nepremičnin, težavo so predstavljala zlasti zemljišča, so pojasnili na Darsu.
Razlastitev ustavila smrt lastnika
Že začeti razlastitveni postopek je ustavila smrt lastnika, postopkov z dediči pa ni mogoče nadaljevati, ker se zapuščinski postopek po pokojnem lastniku še vedno ni zaključil. Poleg tega so dediči pokojnega lastnika na upravnem sodišču vložili tožbo proti že izdanemu gradbenemu dovoljenju, katere epiloga še ni.
Šele po odločitvi sodišča bo Dars, če bo sodba v njegov prid, lahko začel postopek objave razpisa za izvajalca gradbenih del, projekt pa naj bi nato izvedli najpozneje v enem letu. Dela bodo organizirana na način, da bo promet čim manj oviran, poudarjajo na Darsu.
Dars bo sicer skladno s sporazumom kril stroške, ki so povezani z izgraditvijo polnega priključka Šentvid ter s tem povezano razširitvijo Celovške ceste v dolžini približno 800 metrov med območjem križišča Celovške s Prušnikovo ulico ter območjem križišča Celovške s Kosmačevo ulico.
Stroške, povezane z razširitvijo Celovške od križišča s Kosmačevo proti Stanežičam v dolžini nekaj manj kot 200 metrov bo krila direkcija za infrastrukturo, stroške, ki so na tem območju povezani z izgraditvijo rumenih pasov za javni potniški promet, pa Mestna občina Ljubljana.
Ocenjena investicijska vrednost celotnega projekta znaša po stalnih cenah iz decembra 2010 12,5 milijona evrov. Cena med drugim vključuje projektiranje, stroške inženirja, odkupe zemljišč in gradbeni del - po projektantski oceni znašajo gradbena dela približno sedem milijonov evrov.
Dars bo torej kril pretežni del finančnega vložka v gradnjo polnega priključka na Celovški cesti (80 odstotkov), manjši del bo odpadel na direkcijo za infrastrukturo. Zemljišča, ki so potrebna za gradnjo polnega priključka, bo skladno s sporazumom zagotovila Mestna občina Ljubljana s pogodbo o ustanovitvi služnostne pravice za dobo 30 let. Za to pogodbo so že stekle aktivnosti za njeno sklenitev, so še pojasnili na Darsu.