Računsko sodišče je pri pregledu poslovanja Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana ugotovilo, da je UKC kupil več informacijskih rešitev, ki so bile deloma ali v celoti razvite posebej zanj in na podlagi znanj njegovih zaposlenih. Hkrati pa so pravice nadgradenj in sprememb informacijskih rešitev ne glede na vlogo UKC pri njihovem nastanku praviloma obdržali zunanji dobavitelji. Zato klinični center ni mogel naročati vzdrževanja in nadgradenj informacijskih rešitev po tistih postopkih javnega naročanja, ki bi mu zagotavljali najugodnejše cene, piše v revizijskem poročilu računskega sodišča.
Niso ščitile interesov zavoda
Računsko sodišče je od UKC zahtevalo predložitev odzivnega poročila in podalo priporočila za učinkovitejše zagotavljanje informacijske podpore delovanju kliničnega centra.
V več primerih je UKC tudi kupil informacijske rešitve, ki jih je začel uporabljati šele čez več let ali pa jih do zaključka obdobja, na katero se nanaša revizija, še ni začel uporabljati.
Pri zagotavljanju informacijske podpore so se v UKC v veliki meri zanašali na dobavitelje informacijskih rešitev in zunanje izvajalce. Ker pa niso ustrezno upravljali pogodb s partnerji na področju informacijske podpore, te pogosto niso ustrezno ščitile interesov zavoda, ugotavlja računsko sodišče.
Poleg tega so se funkcionalnosti nekaterih informacijskih rešitev v UKC podvajale oz. so te podpirale ista področja dela.
Računsko sodišče je od UKC zahtevalo predložitev odzivnega poročila in podalo priporočila za učinkovitejše zagotavljanje informacijske podpore delovanju kliničnega centra.