Valicon vsako leto izvede raziskavo v kategoriji izdelkov široke potrošnje, katere glavni indikator je moč znamke. Moč znamke je pomembna zato, ker določa moč konkurenčne prednosti podjetja, s tem pa posredno tudi gospodarstva. Liste najboljših znamk, tako lokalne kot regionalne, so zanimive iz več različnih, predvsem že omenjenih poslovnih, pa tudi družbenih vidikov, so zapisali v Valiconu.
Med najmočnejšimi blagovnimi znamkami so poleg že naštetih tudi Argeta, Alpsko Mleko in Perutnina Ptuj.
Na regionalno listo se je uspelo uvrstiti tudi nekaj slovenskim znamkam, najvišje uvrščena med njimi je Argeta. Ta je med najmočnejšimi znamkami tudi v drugih državah, v BiH in Makedoniji celo na prvem mestu. Na listi najboljših znamk v Sloveniji večinoma prevladujejo domače znamke in znamke pijač. "Zanimivo je, da se visoko uvrščajo tudi lokalne znamke pijač, ki konkurirajo močnim globalnim blagovnim znamkam, kot je na primer Coca Cola," so izpostavili.
Milka in Coca-Cola sta med najboljšimi desetimi v vseh državah. Uspeh v vseh državah jima je prinesel dve najboljši poziciji tudi na listi blagovnih znamk celotne regije.
Vse države, z izjemo BiH, imajo med desetimi najmočnejšimi znamkami lokalno znamko mineralne vode. Radenska, ki je sicer v lasti češke družbe Kofola, je tretja v Sloveniji, na Hrvaškem pa je poleg Jamnice med najboljšimi tudi Jana (v kategoriji negazirane vode). Knjaz Miloš je v Srbiji na petem, Pelisterka pa na osmem mestu v Makedoniji.
Hrvaška je največji "izvoznik" znamk - v štirih primerih so Hrvaške znamke med najboljših 10 v drugih državah (Vegeta v BiH in Makedoniji ter Cedevita v Sloveniji in BiH). Srbija ima dva (Smoki in Jaffa v BiH), Slovenija pa enega (Argeta v BiH in Makedoniji) predstavnika na listah izven svojega trga.