V Elanu pravijo, da bodo v prihodnje usmerjeni predvsem v razvoj blagovne znamke Elan in na trge z razvitimi zimskimi športi, njihova ambicija pa je postati "najbolj inovativna blagovna znamka med smučkami za alpsko smučanje".
Preoblikovanje znamke terja po mnenju novega vodstva jasen fokus sredstev in aktivnosti v razvoj opreme za trg alpskega smučanja, tudi z uporabo sodobnih marketinških digitalnih orodij. V vodstvu, ki ga sestavljajo Michaela Stitz kot predsednica upravnega odbora, Pascal Aymar in Jeffrey Tirman, so prepričani, da je taka usmeritev uspešna formula za dolgoročni razvoj podjetja.
"Želimo si poiskati prevzemnika programa skakalnih smuči, ki bi lahko na osnovi dolgoletnih izkušenj in nabranega znanja uspešno nadaljeval proizvodnjo. Pogovori v tej smeri še potekajo," pravijo v družbi. Dokončne dogovore bodo razkrili, ko in če se uspejo dogovoriti za nadaljevanje proizvodnje skakalnih smuči.
Ta program je bil sicer po navedbah vodstva marketinški in ne prodajni ter je v strukturi izdatkov za marketing predstavljal pomemben delež. Sredstva iz skakalnega programa bodo tako preusmerili v aktivnosti za krepitev znamke na ključnih trgih, kot so ZDA, Kanada in Francija ter v preoblikovanje trženjskih aktivnosti v smeri digitalnega marketinga.
V Elanu sicer pravijo, da so kot družba izjemno ponosni na skakalno preteklost in s tem povezane uspehe, še posebej na letošnje uspehe daleč najboljšega skakalca sezone Petra Prevca in dominantne smučarske skakalke Sare Takanashi. "Vsi nanizani uspehi bodo za vedno zapisani v pestri zgodovini blagovne znamke Elan," so dodali.
Za sindikat nerazumljiva poteza
Predstavnik Elanovega sindikata Dušan Ferjan je povedal, da je ta odločitev novega direktorja za njih popoln šok. "Nerazumljivo je, da artikel, po katerem je Elan v zadnjem času še posebej prepoznaven, v najboljšemu trenutku ugasnemo. Namesto, da bi gradili na zmagovalnosti, pa se temu produktu, ki je ključen za prepoznavnost blagovne znamke, odpovedujemo," je opozoril.
Kot je pojasnil, so zaposleni že izrazili nasprotovanje tej potezi, a se je direktor zanjo vseeno odločil. Zaenkrat sicer na število zaposlenih to ne bo bistveno vplivalo, saj je na programu skakalnih smuči v Begunjah delalo le nekaj posameznikov in še to občasno. A se zaposleni bojijo, da ta poteza morda pomeni tudi ugašanje katerih drugih programov.
Elan je sicer od lani poleti v lasti Wiltan Enterprises Limited - ta je v lasti sklada VR Capital - in Merrill Lynch International. Ta sta z državnimi lastniki Elana Slovenskim državnim holdingom, Triglavom naložbami, DSU in Modro zavarovalnico julija lani podpisala pogodbo o nakupu 100-odstotnega poslovnega deleža Elana. Po podatkih Ajpesa ima Wiltan Enterprises v lasti 95,1-odstotni, Merrill Lynch International pa 4,9-odstotni poslovni delež.