Kot so v današnjem sporočilu za javnost zapisali v banki, optimizacija poslovne mreže sodi med nujne ukrepe zniževanja stroškov poslovanja, s katerim se prilagajajo današnjim in predvidenim razmeram na trgu. Poteka na podlagi ključnih kriterijev, kot so rentabilnost, potencial za širitev in geografska umeščenost.
Za prenos poslovanja v druge poslovalnice bo, kot poudarjajo v NLB, v celoti poskrbela banka, številke računov in plačilnih kartic bodo ostale nespremenjene, prav tako vsa medsebojna pogodbena razmerja. Vsem strankam iz poslovalnic, ki se bodo zaprle, bo banka nudila nekatere ugodnosti. Tako jim bodo med drugim za šest mesecev oprostili stroške vodenja osebnega in poslovnega računa.
NLB bo z optimizacijo poslovne mreže in ukinjanjem posameznih enot nadaljevala tudi v prihodnje. Že lani so v banki začeli tudi z intenzivno prenovo poslovalnic in v njih uvedli t. i. "open space" koncept, ki omogoča odprto komunikacijo z bančnim strokovnjakom, brez vmesnih pultov ali stekel.