Slovenija

Na spletu prevladujejo oglasi iz panoge avtomobilizma

STA
7. 1. 2016, 10.05
Posodobljeno: 18. 2. 2024, 09.24
Deli članek:

Po številu prikazanih oglasov na spletnih medijih se je v letu 2015 na vodilno mesto znova povzpela panoga avtomobilizem. Ta je do leta 2013 na vrhu gospodovala kar šest let, ko je prvo mesto prevzela trgovina, so danes sporočili iz ljubljanske agencije za digitalno oglaševanje Iprom.

Reuters

Iprom število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije na domačem trgu spremlja že več kot desetletje. Število se skozi vsa leta povečuje skladno z rastjo in uveljavitvijo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji.

Lani so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki s pomočjo Ipromove infrastrukture za digitalno oglaševanje izvedli 10.577 oglaševalskih akcij, kar je 41 odstotkov več kot leta 2014. Skupaj so v digitalne medije posredovali 145.000 različnih spletnih oglasov, kar predstavlja 60 odstotkov več kot v letu 2014.

Podjetje je tako lani uporabnikom slovenskih digitalnih medijev skupaj posredovalo že skoraj 20 milijard spletnih oglasov, kar predstavlja 26-odstotno rast na letni ravni.

Pri tem se je s skoraj petimi milijardami oziroma četrtino vseh prikazanih oglasov na vodilno mesto kot omenjeno znova povzpela panoga avtomobilizma.

"Da se je avtomobilistična panoga ponovno povzpela na vodilno mesto, ne preseneča. Digitalni mediji poleg gradnje in krepitve zaupanja v blagovno znamko za avtomobiliste predstavljajo najbolj učinkovito orodje za nagovarjanje kupcev v prednakupni fazi, ki lahko traja tudi več mesecev," pojasnjuje direktor medijskega načrtovanja v podjetju Iprom Andrej Ivanec.

Oglaševalci na področju avtomobilizma so po njegovih besedah v preteklem letu oglaševali tudi najbolj napredno in posegali po najsodobnejših tehnologijah za ciljanje. Pri nagovarjanju občinstva so se poleg tega najbolj osredotočali na napredne oglasne formate, kjer vse bolj pomembno vlogo prevzemajo mobilni in video oglasi.

Panoga trgovine je v lanskem letu s 3,5 milijarde prikazov oziroma 18,3-odstotnim deležem prikazanih oglasov zabeležila skromnejšo rast kot v letih 2014 in 2013 ter tako zdrsnila na drugo mesto.

Na tretjem mestu ji z 2,8 milijarde prikazi oziroma 14,6-odstotnim deležem sledi panoga zabave in prostega časa. Ta je primerjavi z letom 2014, ko se je z osemodstotnim deležem uvrstila na šesto mesto, v letu 2015 svoj položaj na spletu občutno okrepila.

Nasprotno je rahel upad opaziti pri panogi telekomunikacije, ki je bila v letu 2014 s 17,6-odstotnim deležem na drugem mestu, lani pa je zabeležila 1,8 milijarde prikazov in dosegla 9,3-odstotni delež ter se uvrstila na četrto mesto.

Estrada

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste