Novica o Oblakovi zmagi v zdaj že tradicionalnem izboru, ki ga podpira tudi Nogometna zveza Slovenije, je močno odmevala doma, še bolj pa po svetu – v Španiji, Italiji, Franciji, na Portugalskem, Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji in drugod. EkipoSN je povzel najvplivnejši španski športni dnevnik Marca, ki ga dnevno prebere 2,5 milijona ljudi, Diario AS (210.000 naklade), šesti najbolj brani španski časnik La Razon, uradna spletna stran Oblakovega kluba, portugalski dnevnik s 70-letno tradicijo A Bola, druga največja portugalska spletna stran Mais Futebol, italijanska La Repubblica (300.000 naklade), MediaGol, ki je del spletnega imperija vplivne La Gazzette dello Sport, ena najbolj obiskanih nogometnih spletnih strani na svetu Tuttomercatoweb in mnogi drugi.
Športni dnevnik EkipaSN redno v številnih vodilnih tujih medijih
EkipaSN tudi sicer redno dokazuje, da je najbolj verodostojen športni medij v Sloveniji. Kar napiše, ima težo, njena ekskluzivna poročanja redno odmevajo tudi na tujem. Ugledni The Guardian, The Times, ESPN, Sky Sports, Daily Mail in drugi so prav tako povzeli novico EkipeSN o tem, da se prvi mož nogometnega kluba Olimpija Milan Mandarić pogovarja s Harryjem Redknappom o prevzemu trenerske palice. Novica, ki je v Sloveniji praktično ni želel povzeti nihče, je na tujem in zlasti v Veliki Britaniji odmevala ravno po zaslugi slovenske EkipeSN. To v tujini še kako cenijo, njeno moč pa so priznali številni ugledni tuji mediji, ki pozorno spremljajo edini slovenski športni dnevnik, ki že več kot dve desetletji velja za najzanesljivejši vir najhitrejših in tudi najbolj kredibilnih informacij v svetu športa (pred tem je EkipaSN izhajala pod imenom Ekipa).
EkipaSN prejela tudi mednarodno priznanje Superbrand
EkipaSN je te dni dobila še dodatno mednarodno priznanje – znak Superbrand, ki ga za odličnost blagovne znamke podeljuje organizacija Superbrands, neodvisna avtoriteta za blagovne znamke, ki deluje v 88 državah sveta. Prejemnike naziva Superbrand izbira ekipa marketinških strokovnjakov, pri čemer se največ pozornosti posveča najpomembnejšim značilnostim blagovne znamke: zanesljivosti, kakovosti, razlikovanju in emotivnemu učinku. Z uvrstitvijo med prejemnike naziva Superbrand se je EkipaSN v rekordnem času postavila ob bok največjim in najuglednejšim blagovnim znamkam. Športni dnevnik EkipaSN jenamreč nastal pred pol leta z združitvijo Ekipe, ki je v Sloveniji orala ledino na področju športnih medijev, in Sportskih novosti, mednarodno uglednega hrvaškega časopisa.