Projekt sanacije žičniških naprav na smučišču Kanin, ki je zaprto že tri leta, je skupaj vreden 5,9 milijona evrov, v to številko je vključenih 3,8 milijona evrov iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Pogodbeni rok za dokončanje državnega projekta se je iztekel zadnji dan lanskega leta.
Do tedaj je bovška občina za dela in nabavo materiala po pisanju časnika Dnevnik porabila 2,3 milijona evrov, od tega 1,8 milijona evrov evropskega denarja, dobrega pol milijona pa je prispevala država iz proračuna.
"Zaradi neporabljenega denarja občini ne bo treba vrniti 1,8 milijona evrov evropskih sredstev, ki jih je prejela v letu 2015. Glede porabe državnih sredstev pa dogovori še potekajo," so po poročanju Dnevnika sporočili z ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Časnik dodaja, da občina zaradi nedoseganja rokov pri obnovi smučišča letos ne bo mogla počrpati dveh milijonov od omenjenih 3,8 milijona evrov odobrenih evropskih sredstev.
Potem ko so v Bovcu iz francoske družbe Poma le dočakali enega glavnih delov za štirisedežnico Prevala - pet ton težko obračalno kolo s premerom 5,25 metra - pa so neprijetno presenečeni ugotovili, da manjka podkonstrukcija za kolo. Načrtujejo, da bodo ta dela opravili prihodnji teden, je povedal direktor družbe Kaskader Peter Poljanec.
Kaskaderjevi delavci so tudi že odmontirali večino baterij na trisedežnici Skripi in krožni kabinski žičnici, skozi katere teče jeklena vrv. "Baterije bomo generalno obnovili. Za to bomo potrebovali vsaj mesec dni dela. Obnavljali jih bomo na postaji B. V dneh pred novim letom smo v les oblekli tudi nov zabojnik na Prevali, kjer bo srce štirisedežnice," je dodal Poljanec.
Ponovnega zagona žičnice ni želel napovedovati: "Veliko dela nas še čaka. Pomembno je, da obnova poteka in da bo Kanin ponovno zaživel. Vse pa je sedaj odvisno tudi od vremena. Doslej smo imeli srečo. Snega je na višini 2000 metrov malo. V senčnih legah je snežna odeja debela največ do 40 centimetrov, na sončnih pa je kopno."