Triglav je sredi novembra opozoril, da je v okviru nadzora avtomobilskih servisov odkril več primerov, v katerih so bili poškodovani deli vozila zamenjani z neoriginalnimi ali rabljenimi deli, kljub temu da je zavarovalnica servisu plačala za originalne nadomestne dele. Strankam je svetoval, naj za popravilo vozila izberejo servis, s katerim imajo zavarovalnice sicer sklenjene pogodbe.
Zavarovalnica trdi, da je ostalih skoraj 2000 avtoserviserjev goljufov, so ogorčenje izrazili v Sekciji Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije (OZS) in opozorili da je to početje "podobno reklamni kampanji, katere način je skrajno nekorekten". Zavarovalnica je po njihovem sicer na dobronamerno izpostavila problematiko zavarovalniških goljufij, a je za njihovo preprečevanje predlagala nekorektno rešitev.
V sekciji ocenjujejo, da goljufije tam, kjer bi jih lahko zagrešili avtoserviserji, predstavljajo le manjši del celotne problematike zavarovalniških goljufij. Bistveno bolj so zaskrbljeni "zaradi pritiskov zavarovalnic na avtoserviserje, od katerih zahtevajo zniževanje cen delovnih ur", so navedli v današnjem sporočilu za javnost.