Na trgu obstaja veliko nakupnih certifikatov, ki delujejo kot nasvet potrošnikom, le redki pa dejansko odražajo njihovo mnenje. Pri tem izstopa pečat Izbran Produkt leta, saj predstavlja glas kupcev. Potrošniki na podlagi lastnega zadovoljstva ob uporabi sami izberejo zmagovalce posameznih kategorij izdelkov. V popolnoma neodvisni javnomnenjski raziskavi tako določijo najboljše produkte, ki police njihovih gospodinjstev polnijo na vsakodnevni ravni – od izdelkov za osebno nego, hrane, pijače, pa do izdelkov za dom.
Pri zaupanju nakupnim certifikatom moramo biti previdni in dobro je, da smo seznanjeni s procesom izbire, ki je v ozadju. Za raziskavo Produkt leta podjetja svoje izdelke, ki so jih najbolj izboljšala in nadgradila, prijavijo brezplačno. Anketiranci nato v raziskavi, ki jo izvaja svetovno priznano raziskovalno podjetje ACNielsen, izrazijo svoje mnenje ob uporabi. Letos bodo slovenski potrošniki že četrtič izbrali najljubše izdelke, podjetja pa lahko te za raziskavo prijavijo še do 12. novembra.
Med novostmi na trgu, ki so bile v preteklih letih nagrajene z nazivom Izbrani Produkt leta, lahko opazimo najbolj uveljavljene slovenske in tuje blagovne znamke. Tako med zmagovalci najdemo čokoladni mleko Ljubljanskih mlekarn, namaze Zelenih Dolin, Laško Malt, s svojimi izdelki pa so slavila tudi podjetja Paloma, Vegeta, Jar, Rio Mare, Phillips, Palmolive in številna druga.