Slovenija

Vožnja z vlakom od Ljubljane do Beograda traja več kot 10 ur, dvakrat dlje kot leta 1938!

M.J.
20. 8. 2015, 10.19
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Predsednik sindikata strojevodij Hrvaške (SSH), Nenad Mrgan, je pred nedavnim opozoril na »katastrofalno varnostno situacijo v potniškem železniškem prometu, ki še nikoli ni bila na tako nizki stopnji«, kot jo je poimenoval.

vlaki.info

V kako slabem stanju je železniška infrastruktura prikazuje primer, da potovanje od Zagreba do Beograda (421 km) traja neverjetnih 7,5 ur, kar je dvakrat dlje, kot leta 1938. Včasih so za isto pot porabili le 4 ure, prav tako pa traja štiri ure vožnja od Osijeka do Beograda. Medtem ko je za pot od Ljubljane do Zagreba potrebno pripisati še približno 2 uri in 20 minut. Govora je o delu vseevropskega železniškega prometnega koridorja X, ki povezuje Salzburg in Ljubljano s Skopjem in Tesallonikom. Proga je na celotnem delu elektrificirana in na večjem delu dvotirna, izključujoč del od Dugodo Sela do Novske. Čeprav je bil leta 1983 na tem delu postavljen hrvaški hitrostni rekord, kjer je vlak vozil s kar 181 km/h, je danes razmišljati o teh hitrostih utopično. Proga preprosto ni dovolj kvalitetna, vprašljiva pa je tudi varnost.

Predsednik sindikata strojevodij Hrvaške (SSH) Nenad Mrgan je pred nedavnim opozoril na »Katastrofalno varnostno situacijo v potniškem železniškem prometu, ki še nikoli ni bila na tako nizki stopnji«, kot jo je poimenoval. Mrgan je dejal, da je še posebej zaskrbljen, ker se vsakodnevno odpoveduje veliko število vlakov. Samo v juniju so jih odpovedali 890.

"Uprava potniškega sektorja HŽ, zaradi pomanjkanja števila strojevodij sili tiste iz 200 do 300 kilometrov oddaljenih krajev, da pridejo in prenočijo, nato pa upravljajo vlake na progi, na katerih ne poznajo razmer. Vlaki zaradi tega pogosto stojijo tudi štiri ali pet ur, dokler strojevodja, ki bi vlak moral upravljati, ne prispe do cilja," je dejal Mrgan in obenem opozoril na kršenje uredb Zakona o varnosti železniškega prometa in evropskih direktiv. Od strojevodij med drugim zahteva, da vozijo na progah, katerih še nikoli niso prevozili, da upravljajo lokomotive, za katere nimajo ustreznega izpita, kot tudi da prirejajo čas, ki so ga porabili za vožnjo.

»Prej ali slej bi prišlo do nesreče in ogrožena bodo človeška življenja,« je zaključil Mrgan

Estrada

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

kraljica Margareta II
Na opazovanju

Nekdanja danska kraljica Margareta II. končala v bolnišnici

peter-kočjaž, maja-oderlap
Triletna plovba

Iskreno z Majo Oderlap: Peter in Natalija sta prodala vse in se odpravila okoli sveta

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste