Slovenija

Slovenija znova dobiva krovno turistično organizacijo

STA
31. 7. 2015, 15.28
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

S 1. avgustom bo začela delovati Javna agencija RS za trženje in promocijo turizma, Slovenska turistična organizacija (STO). S tem bo slovenski turizem ponovno dobil samostojno organizacijo, ki bo izvajala naloge nacionalne turistične organizacije, v prvi vrsti promocijo države kot turistične destinacije na tujih trgih.

Vlada je sklep o ustanovitvi STO sprejela 24. junija, medtem ko je sredi julija za v. d. direktorico organizacije imenovala Majo Pak. Na seji 16. julija so bili poleg Pakove imenovani tudi člani sveta STO.

"20 let po prvi ustanovitvi centra za promocijo turizma Slovenije, poznejše Slovenske turistične organizacije, smo znova pridobili STO, s tem pa turizmu zagotovili osnovni temelj za uspešno delovanje in razvoj," je dejal gospodarski minister Zdravko Počivalšek. "To je prvi korak, drugi je vsebinska prenova promocije Slovenije," so njegovo izjavo na gospodarskem ministrstvu povzeli v sporočilu za javnost.

Počivalšek je napovedal, da si bodo na ministrstvu z vsemi močmi prizadevali za zagotovitev ustreznih finančnih sredstev za izboljšanje promocije. "Da je usmeritev v to smer pravilna, že kažejo dobri rezultati turističnega prometa v letošnjem letu," je poudaril.

Letos je bilo namreč v promocijo turizma v tujini vloženih dodatnih 3,7 milijonov evrov evropskih sredstev, kar pomeni, da so turistični delavci v letošnjem letu za promocijo turizma zagotovili skupaj skoraj devet milijonov evrov, kar je največ v zadnjih 10 letih. "V preteklosti smo z evropskimi sredstvi zagotovili dobro turistično infrastrukturo, sedaj pa bomo ta sredstva namenili v razvoj turističnih produktov in promocijo v tujini, s čimer bomo pospešili rast in razvoj slovenskega turizma, ki je možna samo ob večanju tujega trga," je poudaril Počivalšek.

V. d. generalne direktorice direktorata za turizem in internacionalizacijo na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar je poudarila, da je uspeh slovenskega turizma plod trdega dela, dobrega sodelovanja gospodarstva, državne ravni in civilne sfere ter premišljenih, skupnih strateških odločitev, v katero smer gremo. "Vse to pa mora biti podprto z učinkovitim trženjem in promocijo Slovenije kot turistične destinacije," je izpostavila.

Na gospodarskem ministrstvu so ob tem izpostavili projekt Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, ki je osredotočena na ključne emitivne trge slovenskega turizma: Avstrijo, Nemčijo, Italijo in Rusijo. Vrednost kampanje znaša 3,7 milijona evrov, projekt pa vključuje televizijsko oglaševanje (na TV kanalih ARD v Nemčiji, ORF2 v Avstriji in globalni TV mreži BBC), oglaševanje na zunanjih oglaševalskih površinah (v severni Italiji v času svetovne razstave Expo Milano 2015), celostno inovativno digitalno kampanjo (CIDK) in iskalni marketing.

Rezultati televizijskih oglaševalskih kampanj na izbranih TV kanalih, oglaševanja na zunanjih oglaševalskih površinah in prvi rezultati kampanje CIDK kažejo na učinkovitost izbranih medijev in tržno-komunikacijskih orodij, so zadovoljni.

Spomnili so tudi na odlične rezultate slovenskega turizma v prvem letošnjem polletju. "Po ravno objavljenih začasnih podatkih statističnega urada in po ocenah rezultatov za julij in avgust lahko pričakujemo zelo dobro leto," so zapisali.