Na BBC World News bodo predvajali skupaj 160 ponovitev slovenskih promocijskih oglasov, vse v najboljšem terminu, napovedujejo na javni agenciji Spirit. Oglasi v dolžini 30 sekund bodo predvajani do 14. junija, povprečno petkrat dnevno.
Globalni doseg televizijskega kanala BBC World News je več kot 390 milijonov gospodinjstev, v Evropi pa več kot 120 milijonov gospodinjstev, dodajajo na Spiritu. Velik je tudi vpliv tega televizijskega kanala na družbenih omrežjih - tako so vsebine, ki jih objavlja ta televizijska mreža, najbolj deljene novice na Twitterju. Številke kažejo na do 5,4 milijonov delitev na mesec.
Gledalce te televizijske mreže med drugim odlikuje visok dohodek in želja po odkrivanju novih destinacij za doživetja. Kar 73 odstotkov gledalcev programa BBC Travel meni, da gre za zelo koristne oddaje pri načrtovanju oddiha, akcijo pojasnjujejo v Spiritu.
Za oglaševanje na BBC je Spirit namenil 260.000 evrov
Tudi sicer se slovenski turizem pred glavno turistično sezono na ključnih emitivnih trgih predstavlja z vrsto oglaševalskih akcij. Aktivnosti v vrednosti 3,6 milijona evrov bodo izvedene s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj pod skupnim pozicijskim sloganom Slovenija. Zelena. Aktivna. Zdrava. in v skladu z nacionalno in turistično znamko I feel Slovenia.
V Nemčiji se je tako že pred dvema tednoma začela obsežnejša televizijska oglaševalska kampanja Slovenije, in sicer na televizijskem programu ARD. Prejšnji teden pa se je pričela tudi oglaševalska kampanja na avstrijski nacionalni televiziji ORF.
"Aktivnosti oglaševanja bodo izvedene na ključnih trgih, od koder v Slovenijo prihaja največji delež tujih turistov, evropska sredstva pa pomenijo bistveno finančno okrepitev proračuna za promocijo turizma Slovenije v letošnjem letu," pojasnjujejo v Spiritu.
Za televizijsko oglaševanje v Nemčiji je namenjenih 700.000 evrov, za televizijsko oglaševanje v Avstriji 500.000 evrov, za oglaševanje v Italiji, kjer se je z majem začelo izvajanje akcija oglaševanja raznolikosti Slovenije na tramvajih, v metrojih in na veleplakatih v severnoitalijanskih mestih, pa je namenjenih 550.000 evrov.
1,43 milijona evrov pa je namenjenih spletnemu oglaševanju. Sredstva bodo namenjena za medijski zakup po 10 državah v Evropi, Rusiji in ZDA, na določenih najbolj obiskanih spletnih portalih ter specializiranih turističnih portalih. Vzporedno bo digitalna kampanja potekala tudi na družabnih omrežjih Facebook in Youtube, napovedujejo na Spiritu.
Te dni je izšel tudi prvi digitalni turistični katalog Slovenije. Gre za prvo celovito sodobno, digitalno in interaktivno multimedijsko predstavitev turistične ponudbe Slovenije, ki našo deželo predstavlja skozi osem zgodb o Sloveniji. Te povezuje ena zgodba o ljubezni do Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije, katalog pa si uporabniki lahko naložijo na mobilno napravo, še pravijo v državni agenciji.