Na Aerodromu Ljubljana zaenkrat ne pričakujejo sprememb v prometu.
Večina od predvidoma okoli 80.000 prizadetih potnikov bo dobila možnost, da se odloči za alternativne lete ali železniški prevoz.
Predstavniki sindikata pilotov Cockpit in vodstva družbe ne morejo najti skupnega jezika glede vprašanja upokojitvene starosti pilotov. Ti se borijo za ohranitev trenutne sheme zgodnjega upokojevanja, po kateri se lahko pod zelo ugodnimi pogoji upokojijo s 55 leti, družba pa želi to starost zvišati na 60 let.
Jabolko spora je tudi vprašanje plač in nove nizkocenovne ponudbe. Konec lanskega leta je Lufthansin nadzorni svet potrdil novi sporni koncept nizkocenovnih letalskih prevozov. Pri izgradnji nizkocenovne ponudbe bo Lufthansa po novem vse stavila na znamko Eurowings, medtem ko naj bi znamko Germanwings v letošnjem letu opustila.
Lufthansa je lani sicer ustvarila le 55 milijonov evrov čistega dobička, potem ko je ta v letu 2013 znašal 313 milijonov evrov. Dobiček so med drugim oklestile prav stavke.
Stavke so Lufthanso lani stale 232 milijonov evrov, samo novembra in decembra pa 62 milijonov evrov. V torek zvečer so piloti napovedali, da bodo stavko podaljšali na četrtek, ko jo bodo razširili tudi na dolge linije.