Predstavnica Revoza Nevenka Bašek Zildžović je povedala, da tovarna v času kolektivnega dopusta, ki je bil podobno kot lanski nekoliko daljši, ni mirovala. Poleg omenjenih del pa so v posameznih oddelkih opravljali še zadnja velika naložbena dela, povezana s pripravami za izdelavo novih modelov znamk Renault in Smart.
Kot je dodala, je bilo preteklo leto za to novomeško avtomobilsko tovarno zelo zahtevno. Zaradi kriznih razmer na evropskem tržišču in predvsem zaradi v primerjavi s predlani dodatnega padca naročil pa so morali obseg svoje proizvodnje prilagoditi tržnim razmeram, je pojasnila.
Hkrati je proizvodnja Revozovega količinsko najpomembnejšega modela twingo lani stopila v zaključno fazo, ko naročila zanj upadajo, Renaultov model clio II pa so lani izdelovali le še za severnoafriški trg, je nadaljevala.
Omenjenemu padcu naročil so se v Revozu prilagodili s sporazumom s socialnimi partnerji. Ker so hkrati prilagodili svojo proizvodnjo, pa ostrejši ukrepi, kot sta dodatno odpuščanje in zniževanje plač, niso bili potrebni, je opozorila.
Leto so končali z obratovanjem v eni izmeni in pol ter s približno 2000 zaposlenimi, je še povedala Bašek Zildžovićeva.
V Revozu so lani zamenjali vodstvo. Predsednik njegove uprave Aleš Bratož je konec septembra zapustil to novomeško avtomobilsko podjetje in na novem delovnem mestu prevzel naloge generalnega direktorja industrijske podružnice Oyak Renault v Turčiji. V Revozu pa ga je nasledil Patrice Haettel, dotedanji direktor mehanske tovarne Valladolid Motores v Španiji.
Poln zagon Revozove proizvodnje
V Revozu so po kolektivnem prazničnem dopustu, ki so ga njegovi delavci nastopili 18. decembra, v četrtek in petek pognali del proizvodnje, davi pa so zagnali celotno serijsko proizvodnjo. V času prazničnega dopusta so to novomeško tovarno pripravljali za proizvodnjo novih avtomobilskih modelov, ki bo serijsko stekla v drugi polovici leta.