"Držali se bomo priporočil vlade. Tam nekje deset do 15 odstotkov," je odgovorila na novinarsko vprašanje, za koliko se bo zmanjšalo število zaposlenih.
Odpuščanje naj bi se začelo že kmalu. "Predvidevamo, da bo akt o sistematizaciji (delovnih mest) sprejet do konca letošnjega leta in da se uveljavi s 1. januarjem, ker seveda reorganizacija vpliva tudi na proračun," je dejala direktorica.
Mariborski mestni svet je v ponedeljek privolil v začetek reorganizacije občinske uprave. Med drugim so s sprejetim odlokom ustanovili novi urad za starejše in invalide ter kabinet direktorja mestne uprave. Slednji je doslej spadal v kabinet župana. V vseh uradih se po novem izvajajo pravne in finančne naloge, ki so jih do sedaj opravljale skupne službe, med novostmi pa je tudi možnost opravljanja notranje revizije s strani zunanjega izvajalca.
Po navedbah mestne uprave bodo spremembe prispevale k racionalizaciji poslovanja. Opozicija na čelu z SD pa je pogrešala natančnejše podatke o učinkih in soglasje sindikata delavcev v občinski upravi, a jih je koalicija preglasovala.
Reorganizacija je podlaga za sprejetje novega akta o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest. Korenito prenovo občinske uprave župan Franc Kangler napoveduje že vrsto let in je večkrat že javno povedal, da so med zaposlenimi tudi takšni, "ki nič ne delajo, popoldne pa imajo odprte še s.p.-je".
Sindikat delavcev mestne uprave MOM nad pobudo seveda ni navdušen. "Naj se odpušča v obratnem vrstnem redu, kot se je zaposlovalo," je junija za časnik Večer povedal prvi sindikalist Goran Rajić in se z odprtim pismom obrnil na mestne svetnike. Pred dnevi je dobil vabilo na zaslišanje na policijsko upravo, ker naj bi ga Simonič Steinerjeva ovadila, ker naj bi izvajal mobing nad zaposlenimi na občini in jih strašil, da bodo izgubili službe.
Rajić to potezo razume kot ustrahovanje, Simonič Steinerjeva pa očitke zavrača. "Nekateri se upravičeno bojijo, ker imajo očitno toliko časa, da se lahko s tem ukvarjajo. Moram pa reči, da je vzdušje v mestni upravi zaenkrat dobro," je dejala v izjavi za medije.
Število zaposlenih na mariborski občini se je v času županovanja Franca Kanglerja po podatkih časnika Večer povečalo za okoli 40 (na okoli 285), stroški birokratskega pogona pa so v petih letih narasli s 4,8 milijona na skoraj sedem milijonov evrov.