Ta raznolikost mnenj je bila vedno značilna za velika dramska dela, predstave. Ne nazadnje je ena od »nalog«, da gledalce spodbudijo k razmišljanju … k izmenjavi mnenj. In prav dialog in različna mnenja vodijo k napredku, k osebni ali morda celo »družbeni« rasti.
Ria – vlogo je izjemno (v tem se mnenja niso razlikovala) odigrala Eva Jesenovec – je osemnajstletna nosečnica, pripadnica digitalne mladine. Od vrstnikov se razlikuje po tem, da namesto da visi na facebooku ali twitterju, na pametnem telefonu raje gleda dokumentarce. Nosečnost ni edina, ki ji zapleta življenje. Ko ji svetujejo, naj najde nekoga, ki bo med porodom z njo, ne najde nikogar; mama je umrla v avtomobilski nesreči, oče je odtujen. Ne ve, kdo je oče njenega otroka in kje je njen brat, najboljša prijateljica si ne upa ... Babica, ki ji je vedno stala ob strani, sovraži bolnišnice.
TEŽAVE IN REŠITVE
Ria med tem zaradi poniževanj pusti delo v fitnesu in se zaposli kot »camgirl«. Skozi frustracije sogovornikov raste in – tudi zaradi ljubezni do hčerke – iz žrtve vse bolj postaja novodobna, »online« odrešenica. Ob vseh težavah, s katerimi se Ria spopada na odru, se je morala s težavo spopasti še ekipa. Tik pred predstavo si je namreč igralec Gorazd Logar, ki bi moral nastopiti v dveh vlogah, pristaniškega delavca in gospoda Santiaga, natrgal mišice na nogi in premiera je nekaj časa visela v zraku. A res le samo nekaj časa: ker je Drama v Ljubljani zakladnica izjemnih igralcev, je eden od »zakladov« (beri: igralec Klemen Janežič) namesto svoje vloge odigral tri. Gorazdu želimo, da čim prej okreva, Evi Jesenovec pa še veliko vlog (tudi filmskih), v katerih bo zlahka pokazala nesporno nadarjenost.