Festival omogoča poslušalcem, da prisluhnejo srednjeveški in renesančni glasbi na visoki izvajalski ravni z upoštevanjem izsledkov zgodovinske izvajalske prakse in na ustreznih glasbilih. Tako srednjeveška kot renesančna glasba sta razmeroma slabo zastopani v slovenskem koncertnem življenju in imata le podrejeno vlogo na uveljavljenih festivalih stare glasbe, kot sta Festival Radovljica in SEVIQC Brežice, so zapisali v Mini teatru.
Festival srednjeveške in renesančne glasbe Ljubljana v nasprotju z omenjenima poletnima festivaloma poteka jeseni in tako nekoliko zapolnjuje vrzel s ponudbo redko izvajane posvetne in duhovne glasbe v izvedbi instrumentalnih in vokalnih zasedb s slovenskimi in mednarodnimi izvajalci in ansambli.
Vsako leto je določen programski delež namenjen slovenskim izvajalcem in starejši slovenski glasbeni dediščini, vsaj en koncert pa predstavitvi mlajših ansamblov oz. glasbenikov, ki so se specializirali za izvajanje srednjeveške ali renesančne glasbe in so se nedavno izkazali na mednarodnih tekmovanjih.
V tokratni izdaji bo v četrtek v Mini teatru mogoče prisluhniti nemški glasbi za čembalo v izvedbi madžarskega čembalista Martona Borsanyija, v petek pa bo v Križevniški cerkvi na sporedu koncert Cara mia cetra - po sledeh pojočih harfistk, ki ga bo izvedla Tanja Vogrin (sopran in triredna italijanska harfa).
Poskrbeli bodo tudi za otroke, ki se bodo učili o glasbi in različnih glasbenih obdobjih ter ustvarjalcih. Spoznavali bodo glasbila preteklosti in načine igranja, izdelovali preproste inštrumente, ob poslušanju koncertov uveljavljenih mednarodnih glasbenih izvajalcev pa spoznavali bogato glasbeno dediščino in zapuščino tako Slovenije kot Evrope, so še zapisali v Mini teatru.