Minuli ponedeljek je izid knjige pospremil dogodek v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana, na katerem je Boško Praštalo z udeleženci delil zgodbo o nastanku knjige in njeni neprecenljivi vsebini.
Mreženja ne smemo jemati za samoumevno
Ustvarjanje kakovostnih odnosov, pridobivanje pravih informacij in poslovnih priložnosti je v odnosih koristno za obe vpleteni strani, ki se z dobrim sodelovanjem krepita in plemenitita. Iz tega razloga mreženja nikakor ne smemo jemati za samoumevno. Praštalo je na podlagi večletnih izkušenj s prodajo, vodenjem ekip in svetovanjem v vsebino knjige zajel smernice za učinkovito navezovanje in ohranjanje pristnih stikov. Knjiga Mreženje prinaša praktične nasvete, kako začeti pogovor, kako komunicirati in kako čez čas pridobiti več pravih oseb v svoji poslovni mreži.
Veliko je odvisno od nas samih
Vsi, ki mreženju doslej še niso posvečali posebne pozornosti, bodo s pomočjo knjige Boška Praštala ozavestili, zakaj je mreženje tako pomembno. Veliko je namreč odvisno od nas samih in naše proaktivnosti. »S premišljenim mreženjem lahko vplivamo na to, kdo bo jutri del naše mreže, s kom bomo pili kavo, od koga se bomo učili in kdo nam bo nudil podporo v težkih časih,« poudarja avtor knjige. Knjiga Mreženje je nepogrešljiv pripomoček za vse, ki delajo z ljudmi, pa tudi tiste, ki si želijo izboljšati zasebne odnose in zaživeti bolje. Boškovi optimizem, strast do dela in skrbno negovanje medosebnih odnosov, ki sijejo iz knjige, bodo bralce pritegnili in spodbudili k razvoju lastne poslovne in zasebne mreže.
Uspešno mreženje: Kje začeti?
Praštalo kot strokovnjak za mreženje sodeluje s skupinami in posamezniki in jim s svojim edinstvenim sistemom pomaga graditi dolgoročne odnose s ciljem vzajemne dobrobiti. Knjiga Mreženje nas vodi od prepoznavanja, kaj je tisto, kar lahko sami ponudimo drugim, do premišljenega urejanja stikov in načrtovanja časa za mreženje. Praštalo poudarja, da »naša moč ni zgolj v tem, kaj vse znamo, temveč tudi, kaj vse zna naša mreža, zato je pomembno, da nenehno povezujemo osebe znotraj in zunaj mreže.« Avtor prve slovenske knjige o mreženju še izpostavlja, da je ključno, da ostajamo odprti za spoznavanje novih ljudi in prepoznavanje priložnosti v pravem trenutku, torej da mreženje živimo.