Ob tem je Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, dejala, da vsaka festivalska in stanovska nagrada za podjetje pomeni potrditev, da dela dobro in da gre v pravo smer. Nagrada Effie in dve nagradi na tekmovanju Best Employer Brand Award Adria so po njenem še češnja na vrhu uspešnega marketinškega leta. Effie velja za najvišje vrednoteno marketinško nagrado, ki jo v posamezni državi prejmejo projekti, ki z rezultati dokažejo neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.
Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju je ob tem dodala, da »v marketingu nenehno iščemo različne aktivnosti za diferenciacijo znamke Mercator ter dolgoročnejše projekte, ki nas bodo povezali z našima primarnima ciljnima segmentoma – z mladimi in družinami.« Tako so se pred tremi leti lotili vzpostavitve projekta Mali šef Slovenije. »V treh sezonah je bilo v aktivnost vključenih že več kot 1000 otrok iz vse Slovenije in prejetih skoraj 300.000 glasov naših kupcev ter podeljenih 90.000 evrov denarnih sredstev za šole,« je še povedala Zadnik Andoljšek.
Po njenem uspeh podjetja temelji na ljudeh in sodelavcih, zato je ohranjanje blagovne znamke delodajalca ena ključnih nalog. Tako so v letošnjem letu pri Mercatorju potekale številne aktivnosti, v katere je bilo vključenih dobrih 10 tisoč zaposlenih v družbi.
Na sodelovanje z Mercatorjem so ponosni tudi v podjetju Herman & partnerji. »Mercator je zelo dinamičen naročnik, ki deluje v izjemno zahtevni branži. Cenimo njihovo prodornost, zasledovanje novosti in trendov, domiselnost pri vsebini in izvedbi marketinških projektov, njihovo odločnost in vztrajnost, zato jim z veseljem priskočimo na pomoč pri kreativni in komunikacijski implementaciji aktivnosti,« je povedala Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji in direktorica naročnika.