Mali šef

Mercator ob koncu leta še dopolnil zbirko marketinških nagrad

nn
8. 12. 2021, 11.55
Posodobljeno: 9. 12. 2021, 08.59
Deli članek:

Projekt Mali šef Slovenije in projekt znamke delodajalca sta Mercatorju prinesla še dve nagradi na prestižnih marketinških festivalih. Mali šef je prejel srebrno nagrado Effie, projekt znamke delodajalca pa Best Employer Brand Awards Adria 2021 v kategorijah Retail in Grand Prix Slovenia.

/
/

/
/

Ob tem je Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, dejala, da vsaka festivalska in stanovska nagrada za podjetje pomeni potrditev, da dela dobro in da gre v pravo smer. Nagrada Effie in dve nagradi na tekmovanju Best Employer Brand Award Adria so po njenem še češnja na vrhu uspešnega marketinškega leta. Effie velja za najvišje vrednoteno marketinško nagrado, ki jo v posamezni državi prejmejo projekti, ki z rezultati dokažejo neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju je ob tem dodala, da »v marketingu nenehno iščemo različne aktivnosti za diferenciacijo znamke Mercator ter dolgoročnejše projekte, ki nas bodo povezali z našima primarnima ciljnima segmentoma – z mladimi in družinami.« Tako so se pred tremi leti lotili vzpostavitve projekta Mali šef Slovenije. »V treh sezonah je bilo v aktivnost vključenih že več kot 1000 otrok iz vse Slovenije in prejetih skoraj 300.000 glasov naših kupcev ter podeljenih 90.000 evrov denarnih sredstev za šole,« je še povedala Zadnik Andoljšek.

/
/

Po njenem uspeh podjetja temelji na ljudeh in sodelavcih, zato je ohranjanje blagovne znamke delodajalca ena ključnih nalog. Tako so v letošnjem letu pri Mercatorju potekale številne aktivnosti, v katere je bilo vključenih dobrih 10 tisoč zaposlenih v družbi.

Na sodelovanje z Mercatorjem so ponosni tudi v podjetju Herman & partnerji. »Mercator je zelo dinamičen naročnik, ki deluje v izjemno zahtevni branži. Cenimo njihovo prodornost, zasledovanje novosti in trendov, domiselnost pri vsebini in izvedbi marketinških projektov, njihovo odločnost in vztrajnost, zato jim z veseljem priskočimo na pomoč pri kreativni in komunikacijski implementaciji aktivnosti,« je povedala Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji in direktorica naročnika.

Estrada

SanjskaPoroka-clanek-svet
Last minute Sanjska poroka

Glasovanje: Kdo si zasluži 'Last minute Sanjsko poroko'?

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

Zanimivosti

ciper_2
Ciper

Vse izgleda kot pred 50 leti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov