Telekomunikacijski operater Simobil bo tekom leta 2017 izvedel prehod s svoje trenutne blagovne znamke na novo znamko A1. Gre sicer za znamko avstrijskega telekomunikacijskega velikana Telekom Austria, ki je lastnik Simobila.
Prepričani so v prednosti
Povod za ta korak je "premik v strateškem položaju družbe Simobil, pa tudi spremembe v izjemno dinamičnem okolju". Sprememba blagovne znamke je splošno uveljavljena poslovna praksa za krepitev položaja na trgu in pogosta strateška aktivnost v globalni telekomunikacijski panogi, pojasnjuje predsednik uprave Simobila Dejan Turk. Dodaja, da bo prehod omogočil uporabo prednosti in koristi, ki jih nosi znamka A1. Turk je sicer v okviru skupine Telekom Austria zadolžen za vodenje organizacijske enote Simobil in Vip Mobile.
Akos: Drugi največji med mobilnimi
Simobil sodi med vodilne telekomunikacijske operaterje na slovenskem trgu, lani se je okrepil s prevzemom telekomunikacijske družbe Amis. Na slovenskem trgu mobilne telefonije zaseda 30,5-odstoten delež, s čimer je drugi največji mobilni operater v Sloveniji, je razvidno iz podatkov agencije za komunikacijska omrežja in storitve za drugo četrtletje letos.
Simobil je sicer v tretjem četrtletju letos ustvaril 55 milijonov evrov prihodkov, kar je za 0,5 odstotka več kot v enakem obdobju leto prej. Dobiček pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo (EBITDA) je ob tem povečal za 0,8 odstotka na 16,1 milijona evrov.
Skupina Telekom Austria, pod okrilje katere sodi slovenski Simobil, je v večinski lasti mehiškega telekomunikacijskega velikana America Movil. Telekom Austria je prisoten na številnih trgih v regiji, poleg Avstrije še v Bolgariji, Belorusiji, na Hrvaškem, Sloveniji, Srbiji in Makedoniji.