Splet

Združujeta se portala Bolha in Moje Delo

M.K./STA
16. 6. 2016, 16.05
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Slovenski spletni podjetji Bolha in Moje Delo, ki sodita pod okrilje avstrijskega medijskega koncerna Styria Media Group, se bosta združili.

mgrt.gov.si
Bolha upravlja vodilni slovenski portal za male oglase Bolha.com, Moje Delo pa največji slovenski zaposlitveni portal MojeDelo.com.

Skupno podjetje bo vodil dosedanji direktor podjetja Moje Delo Zoran Savin. Z združitvijo moči želijo doseči nadaljnjo rast na slovenskem digitalnem trgu.

"S postavitvijo enotne organizacije združujemo vse naše sile, znanje in najboljše ljudi tu v Sloveniji. Prepričani smo, da nam bo nova organizacijska struktura omogočila še hitrejšo rast in ustvarjala odličen inkubator tako za lastne startupe kot tudi potencialne akvizicije," je v sporočilu za javnost poudaril Savin.

Brez odpuščanj

"Kljub temu da Bolha in Moje Delo nagovarjata različno občinstvo, imata njuni poslovni zgodbi veliko skupnega. Veliko oddelkov, zlasti marketing, počne enake stvari," je povedal Savin. Zaradi združitve niso odpustili nikogar, konkretnih projektov, ki jih načrtujejo v prihodnosti, pa ni razkril. Združeni si bodo v začetku prizadevali za finančno stabilnost, najprej pa nameravajo za portal Bolha razviti bolj funkcionalno in uporabnikom prijaznejšo mobilno aplikacijo.

Bolha upravlja vodilni slovenski portal za male oglase Bolha.com, Moje Delo pa največji slovenski zaposlitveni portal MojeDelo.com. Na bolha.com uporabniki vsak dan objavijo preko 5000 novih oglasov, MojeDelo.com pa trenutno ponuja 1400 prostih delovnih mest.

Po podatkih raziskave o merjenju obiskanosti spletnih strani (MOSS) Bolha.com in MojeDelo.com mesečno ustvarita več kot 155 milijonov prikazov.

Po navedbah Styrie je portal Bolha.com lani dosegel točko preloma in poslovanje zaključil pozitivno, medtem ko je portal MojeDelo.com uspel podvojiti prihodke leta poprej.

"Kljub težji ekonomski situaciji smo v naših digitalnih operacijah v Sloveniji naredili nekaj zelo pomembnih korakov naprej. V letu 2016 bomo rast, ki smo jo ustvarili, gojili dalje," je o uspehih in prihodnjih načrtih dejal vodja segmenta spletnih trgov v avstrijski Styrii Michael Berger.

Goran Rubčić, ki je na Hrvaškem bdel nad spletnim oglasnikom Njuškalo in je v času priprav na organizacijske spremembe prevzel vodenje podjetja Bolha, zdaj slovensko taktirko predaja Savinu, sam pa prevzema odgovornosti namestnika vodje spletnih trgov v Styrii.

Avstrijska skupina Styria Media Group v Avstriji, Sloveniji in na Hrvaškem združuje dnevne in tedenske časopise, revije, priloge, spletne medije in storitve, radijske postaje ter deleže v televizijskih in založniških hišah.

Segment spletnih trgov so znotraj skupine povezali v grozd Styria Digital Marketplaces, pod okrilje katerega sodita tudi slovenska bolha.com in mojedelo.com.