Torek, 15. November je bil najverjetneje za večino vas povsem običajen dan. Seveda upamo, da se vam je zgodilo kaj prijetnega, a bil je pač torek kot marsikateri drugi. Za desettisoče oboževalcev Taylor Swift, pa je bil to dan D.
Nov album in turneja
Oktobrski izid Swiftinega desetega studijskega albuma Midnights so Swiftovci po vsem svetu sprejeli z odprtimi rokami. Po zgodovinskem številu nakupov in predvajanj je Swiftova zasedla vrh lestvice Billboard Hot 100 in postala prva izvajalka v zgodovini, ki je zasedla vseh 10 mest na lestvici top 10.
Swit je 1. novembra napovedala turnejo Taylor Swift - The Eras Tour, ki jo je poimenovala "potovanje skozi glasbena obdobja moje kariere (preteklost in sedanjost!)". Ameriški del turneje je bil sprva načrtovan za 27 koncertov, ki so jih po valu povpraševanja hitro razširili in dodali 17 dodatnih datumov. 15. november je bil prvi dan predprodaje vstopnic, ki je bila odprta le za tiste, ki so se prijavili v program Ticketmaster Verified Fan. Predprodaja je bila sicer namenjena izločitvi preprodajalcev in zagotovitvi vstopnic čim večjemu številu oboževalcev, vendar je jasno, da spletna stran ni bila pripravljena na to, da bi prenesla več sto tisoč oboževalcev Swiftove, ki so se borili za karte - saj se je stran Ticketmaster manj kot uro po uradnem začetku prodaje sesula.
Ticketmaster
Pred leti so Pearl Jam poskušali speljati svoje koncerte in prodajo vstopnic mimo Ticketmastra, saj jih smatrajo (ne le oni) za eno najhujših izkoriščevalskih podjetij na planetu. Ticketmaster namreč izsiljuje cene kart, ki jih prodajajo oboževalcem po oderuških cenah. In čeprav pri podjetju trdijo, da delajo vse, da ne bi bilo možno, da bi ena oseba kupila recimo po tisoč vstopnic in jih potem prodajal po višjih cenah, je na plan prišlo cel kup dokazov, da podjetje tovrstne prakse celo podpira. Vse skupine, ki ne želijo delati z njimi, pa so nato prisiljene nastopati na nenavadnih krajih (to se je zgodilo tudi skupini Pearl Jam), saj ima Ticketmaster v krempljih praktično vse znane koncertne dvorane v ZDA. Res je, da so bili v zadnjem času prisiljeni, da se držijo določenih zakonov, proti njim pa je vloženih več tožb, pa ni videti, da bi svoje prakse vidno spreminjali. A seveda niso vsi glasbeniki nastrojeni proti Ticketmasterju. Potrebno je omeniti, da je pred leti Justin Bieber prav preko Ticketmasterja, sam pokupil karte za svoj koncert, se nato hvalil, da je bil koncert razprodan v petnajstih minutah in jih preko različnih imen prodajal za višjo ter tako še dodatno zaslužil. Zato ni izključeno, da je bilo sesutje spletne strani spet neka poteza, ki so jo izpljelai pri podjetju, da bi še dodatno ‘olupili’ oboževalce.
Konkurenca
Na konkurenčnih straneh za preprodajo, kot sta Stubhub in SeatGeek (kamor potem navadno gredo preprodajalci, ki so kupili številne karte na Ticketmasterju), je na tisoče vstopnic za Swift že naprodaj, pri čemer so sedeži v nadstropju na večjih koncertih, kot sta Atlanta in New Jersey, na voljo za več kot 5.000 dolarjev.
Oboževalci, ki jim ni uspelo dobiti vstopnic v predprodaji, pa bodo imeli še eno možnost. Še en krog vstopnic bo na voljo, ko se bo v petek, 18. novembra, ob 10. uri dopoldne odprla javna prodaja. Ker pa bo v splošni prodaji vstopnice lahko kupila veliko večja skupina ljudi, bo najverjetneje največja bitka za vstopnice šele takrat.