Črna kronika

Slavni igralec danes vesel, da ni poslušal nasvetov svoje žene

k.a.
4. 5. 2021, 17.00
Deli članek:

Tudi če bi jo poslušal, obubožal ne bi.

Profimedia

Hollywoodski igralec ASHTON KUTCHER je znan po tem, da ima odličen nos za dober posel in da zna že zelo zgodaj prepoznati, katero podjetje bo nekoč mednarodno uspešno.

Tako je bilo tudi v primeru Airbnb in Skypa, kjer je že zelo zgodaj prepoznal, da gre za odlično idejo in je na ta račun zaslužil že veliko milijonov. Vedno pa nasvet poišče tudi pri svoji ženi, igralki MILI KUNIS in tako je bilo tudi v primeru Uberja in Bitcoina, ki sta danes svetovno znani in izjemno uspešni podjetji.

No, igralka mu je takrat svetovala, da bi bilo vlaganje v ta dva velikana izguba denarja in časa, na srečo pa je Ashton ni poslušal in je vseeno vložil svoj denar, kar se mu je še kako obrestovalo, saj sta podjetji danes noro uspešni, s tem pa je veliko zaslužil tudi hollywoodski zvezdnik.

Estrada

radio-1
Šou domov

Robert Roškar ostal brez sovoditeljice

Jaka Peterka
Jaka Peterka

Priljubljeni radijski voditelj iskreno o varanju

Maruša Mišmaš Zrimšek, nosečnost
Maruša Mišmaš Zrimšek

Slovenska atletinja si želi po porodu nastopiti na olimpijskih igrah

Melania in Donald Trump
Oblačenje prve dame

Kaj modni opazovalci pričakujejo od Melanie Trump?

Čedno dekle, Pretty Woman
Neprimerni in sporni

Večne filmske ljubezni, ki bi bile danes močno obsojane

dagi in monika 1
Anže Langus Petrović

Mož Avsenikove vnukinje se je navadil na poročni prstan

Zanimivosti

mikrovalovna pečica
Nepogrešljiv aparat

Določeno hrano lahko v mikrovalovni pečici raznese ali pa celo zogleni

kavni aparat
Čiščenje in vzdrževanje

Poskrbite, da vam dragega kavnega aparata ne uniči vodni kamen

rep03-2025_naslovka
Zanimivosti

Obračun v političnem zakulisju: tarča je Robert Golob, ne Boštjan Poklukar

neprepoznavni_1
Preprost program

Postanite neprepoznavni v samo nekaj tednih

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij