Vse je sicer sprejel z enako mero entuziazma, se je pa določenih tudi zbal. Najbolj vloge našega največjega pesnika Franceta Prešerna.
Ni namreč vedel, kako naj odigra njegovo genialnost v Flisarjevem tekstu Iztrohnjeno srce. Da bi ga vsaj malo začutil, je šel tudi v pravopisni oddelek NUK, kjer so mu dali njegov rokopis. »Edini stik, ki sem ga imel z njim, sem imel z njegovim rokopisom z roza-rdečimi črtami, s katerimi je cenzor označil za objavo neprimerne pesmi. Dotikal sem se teh svetih črk Franceta Prešerna in si želel, da bi se čim več te energije, ki je še ostala tam od njega, nekako pretočilo vame. S tem sem se počutil bliže njemu in bil malce bolj pomirjen. To je bil sicer samo en dodaten poskus približevanja našemu velikemu sotvorcu in modernizatorju slovenskega jezika ter velikemu nesrečnemu pesniku. Veliko sem tudi razmišljal o njem in se mu približeval tudi z določenimi duhovnimi principi. Prebral sem veliko knjig, ki so se z njegovim življenjem ukvarjale na bolj dokumentaren način. Zelo pomembni so bili tudi spomini njegove hčerke. Prebral sem tudi vse, kar je takrat zbrala naša dramaturginja Ira Ratej,« nam je razkril igralec, ki je Prešerna na odru MGL upodobil leta 1995.