V posnetku narejenem z mobilnim telefonom je videti razmetane stvari po vagonu in poškodovane potnike. Slišati je tudi stoke in krike, zaradi bolečin ali strahu.
"Povsod se je slišalo krike, bilo je grozljivo," je za Bild povedal 29-letni moški, ki je sedel v zadnjem vagonu vlaka. Ena od prič je povedala, da so nepoškodovani potniki takoj po trku pomagali poškodovanim. Lažje poškodovanim so pomagali iz vlaka, tiste z zlomljenimi udi pa so poskušali zavarovati do prihoda reševalcev.
Število žrtev ne bo več naraslo
Ob tem je tiskovni predstavnik policijske uprave v Rosenheimu dodal še dobro novico: tudi med ranjenimi v bolnišnici ni nihče več v življenjski nevarnosti, zato so optimistični in verjamejo, da število mrtvih ne bo več naraslo.
Nesreča se je zgodila v torek zjutraj blizu kraja Bad Aibling okoli 60 kilometrov južno od Münchna. Vlaka zasebne družbe Meridian, na katerih je bilo okoli 150 ljudi, sta trčila čelno, eden je iztiril, več vagonov pa se je prevrnilo. Okoli 80 ljudi je bilo po zadnjih podatkih poškodovanih. Med skupno enajstimi mrtvimi so tudi obe strojevodji in dva sprevodnika.
Zakaj sta se vlaka znašla na istem tiru, zaenkrat še ni znano. Po poročanju nemških medijev je trčenju botrovala človeška in ne tehnična napaka. To je za dpa potrdil tudi neimenovani vir blizu preiskavi. Preiskovalci sicer pregledujejo tudi sistem za preprečevanje trčenja vlakov ter dve črni skrinjici. Tretje črne skrinjice še niso našli v razbitinah.
Iskanje morebitnih novih žrtev so ponoči prekinili in ga bodo nadaljevali davi. Odstranjevanja razbitin, za kar bodo potrebni veliki žerjavi, naj bi se lotili danes in bo trajalo več dni.
Enotirna proga je po najhujši železniški nesreči na Bavarskem v zadnjih 40 letih še vedno zaprta.
Preiskava črnih skrinjic iz ponesrečenih vlakov ne kaže na tehnično okvaro
Prvi podatki iz črnih skrinjic iz ponesrečenih potniških vlakov ne kažejo, da bi do nesreče prišlo zaradi tehnične okvare, je danes sporočil nemški zvezni minister za transport Alexander Dobrindt. Povedal je še, da tretje črne skrinjice še vedno niso pridobili iz razbitin vlakov.
Minister je poudaril, da je analiza nesreče zelo težka brez zapisovalnika poteka poti vlaka, ki je podoben tistemu v letalih. Dosedanja analiza podatkov, ki so jih pridobili iz dveh črnih skrinjic, ki so ju našli že v torek, pa po njegovih besedah ne kaže, da bi nesrečo zakrivila tehnična napaka ali pa napaka pri varnostnem sistemu na tračnicah in vlaku, ki naj bi preprečeval možnost tovrstnih nesreč.
Vendar pa to ne prejudicira tega, kar bo na koncu pisalo v poročilu, je še opozoril minister Dobrindt in dodal, da še vedno ni jasen vzrok nesreče, v kateri sta pri visoki hitrosti čelno trčila dva potniška vlaka.
Po poročanju nemških medijev naj bi se preiskovalci nagibali bolj k ugotovitvam, da je trčenju botrovala človeška in ne tehnična napaka. To je potrdil tudi neimenovani vir blizu preiskavi.
Tožilstvo naj bi sicer uradno preučevalo možnost človeške napake, tehnične okvare ali pa kombinacije obojega.
Preiskovalci so medtem tudi identificirali devet od desetih smrtnih žrtev nesreče. Gre za moške, stare med 24 in 60 let. Med njimi so tudi obe vlakovodji in inštruktor enega od njiju. Enega od vlakov naj bi namreč upravljal strojevodja, ki se je še učil, ob njem pa je bil tudi inštruktor.