Zdaj je Modri oval najnovejši na dolgem seznamu proizvajalcev, ki sestopajo iz električne evforije. Počasno uveljavljanje EV je vodilne može prisililo k spremembi prvotnega načrta, ki ne izključuje nadaljnje prodaje vozil s klasičnimi motorji, če bo zanje dovolj zanimanja. Šef evropskega Forda Martin Sander je povedal, da bi lahko ICE živel tudi v prihodnjem desetletju: »Če bomo videli, da je dovolj zanimanja, na primer za priključne hibride, jih bomo prodajali.«
Sander je na srečanju Financial Times Future od the Cars povedal, da je povpraševanje po električarjih manjše, kot so sprva ocenjevali.
Načrt ekskluzivne elektrifikacije je aprila 2022 ugasnil mondea, ecosport se je upokojil decembra 2022, lani poleti so v Kölnu nehali izdelovati fiesto, pred tem sta aprila ugasnila tudi S-max in galaxy. Pred dnevi smo pisali, da bo prihodnje leto konec doživel tudi focus in da je odločitev dokonča. In kako bo Ford zapolnil te luknje, ki so jih pustili omenjeni modeli? Decembra prihaja električna puma, junija bodo v Kölnu na VW-jevi platformi MEB začeli izdelovati električnega explorerja.