Fordov courier ni povsem nov avto. Omenjeni naziv so fordovci uporabljali že v prejšnjem stoletju za različne tipe delovnih vozil po vsem svetu, leta 2014 pa je luč sveta za evropske kupce ugledala tako imenovana sodobna verzija tega avtomobila, katere tehnično osnovo so vzeli od takratne fieste oziroma B-maxa. Po desetletju so fordovci na evropske trge pripeljali korenito prenovljeno verzijo in z njo imajo zelo velike ambicije. Po tihem si želijo, da bi bil ta avto v zelo kratkem času med najbolje prodajanimi Fordovimi avtomobili. Tudi v Sloveniji. Načrt predvideva, da bi do konca leta na ceste poslali 320 potniških in 160 tovornih courierjev.
Kratek krog po gorenjskih cestah je bil dovolj dober dokaz, da so fordovci svoje delo opravili zelo korektno. Že takoj na začetku je treba razčistiti, da ta nima nikakršne povezave z nemškim partnerjem in da gre za povsem samostojen produkt Forda. Avto temelji na Fordovi globalni platformi, ki mu omogoča vgradnjo bencinskih, dizelskih in električnih motorjev, hkrati so tamkajšnji mojstri poskrbeli za svež in zelo všečen zunanji videz, ki ga v potniški verziji lahko kupec kombinira z dvema barvama (paket Active). Nova izdaja je prinesla nekaj dimenzijskih sprememb. V potniški in tovorni verziji je na voljo zgolj z eno dolžino oziroma medosno razdaljo (4,33 metra dolžina in 2,69 metra medosna razdalja) in prav na ta račun so fordovci uspeli povečati prtljažni prostor. Pri tourneo courierju prtljažnik v osnovi meri 1188 litrov, s preklopom naslona zadnje klopi pa je mogoče prostor povečati na zajetnih 2162 litrov.
Tovorni transit courier ima po novem za 18 centimetrov povečano skupno dolžino tovornega prostora (1802 mm), novo zadnje vzmetenje z blažilniki v kotih vozila pa povečuje širino tovornega prostora med notranjimi obodi koles na 1,22 metra. V praksi to pomeni, da lahko kompaktni dostavnik zdaj prevaža dve evro paleti. Skupna prostornina tovornega prostora znaša 2,9 kubičnega metra, kar je za četrtino več kot pri predhodniku. Nakladalno zmogljivost je mogoče povečati z odprtino v predelni steni, ki omogoča prevoz predmetov, kot so deske ali cevi z dolžino več kot 2,6 metra. Kar zadeva nosilnost in vleko prikolic, se ta spreminja glede na pogonski sklop. Največ uporabnik dobi z izbiro dizelskega motorja, saj je nosilnost omejena pri 845 kilogramih (700 kg električni model), vleka prikolice z zavorami pa pri 1100 kilogramih (750 kg električna verzija).
Potniška kabina je povsem nova in ta je seveda deležna novih kakovostnih materialov, urejena ima številna odlagalna mesta, več je udobja in ne nazadnje tudi več funkcionalnosti. Lahkoten dostop do druge vrste sedežev omogočajo drsna vrata na obeh straneh. Na prvi vožnji najprej občutim prijetno mehkobo sedežev, kar zadeva voznikovo delovno okolje, je to primerno digitalizirano z osrednjim 12-palčnim zaslonom na dotik in izboljšanim infozabavnim vmesnikom Sync4, tu pa so tudi še digitalni merilniki in veliko fizičnih gumbov.
Potniški courier ima na voljo le 92-kilovatni bencinski litrski trivaljnik, ki ga kupec lahko kombinira s šeststopejskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjsko avtomatiko, tovorni transit courier pa ima večji razpon motorne ponudbe. Slednja je sestavljena iz omenjenega litrskega trivaljnika s 74 ali 92 kilovati moči, dodatno je v ponudbi še 1,5-litrski štirivaljni dizel s 74 kW in ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Kot že omenjeno, bo ta na voljo kot baterijsko vozilo (100 kW elektromotor), a šele prihodnje leto.
Cenovno se courier uvršča pod svojega večjega brata connecta, ki si platformo deli s Volkswagnovim caddyjem, a imata oba zelo podobne tekmece. Kot najbližjega courierju fordovci vidijo citroena berlinga in njemu vse podobne klone. Vstopna cena za tovornega znaša 21.250 evrov, za potniškega pa 24.600 evrov.