Novinec s terensko zasnovo je umeščen med uveljavljena modela HR-V in CR-V oziroma, z drugimi besedami, uvrščamo ga v segment C SUV, kjer je doma zelo veliko konkurence. Kot pravijo pri Hondi, bodo z njim poskušali nagovoriti velik del kupcev, ki so zvesti znamki, del njih pa se bo srečal s Hondinim modelom. ZR-V v dolžino meri 4,56 metra, 2,66 metra ima dolgo razdaljo med sprednjo in zadnjo osjo, podvozje je od tal oddaljeno 18 centimetrov. V ponudbi novinec sicer nima štirikolesnega pogona, a se bo z lahkoto spopadel z urejenim makadamom.
Potniška kabina je na prvi pogled prostorna in udobna, ohranili so kar nekaj fizičnih gumbov, ustvarili nekaj uporabnih odlagalnih mest in na stranskem delu sredinskega grebena med sedeži našli prostor za dva vhoda USB-C. Na zadnji klopi prostorske stiske na prvi pogled ni občutiti, prav tako spodobno velik je prtljažni prostor, ki v osnovi meri 380 litrov in ga je mogoče povečati na skupno 1322 litrov. Primerno digitaliziran je tudi vozniški delovni prostor. Osrednji devetpalčni zaslon na dotik v slovenskem jeziku omogoča enostaven pregled številnih podatkov in nastavitev kopice sistemov, dodatno vrednost pa prinašajo z digitalno podlago opremljeni merilniki (10,2 palca) in projekcija podatkov na vetrobransko steklo (serijsko pri opremi Advance).
Ker je bil ZRV izdelan na isti platformi kot civic, je od njega prevzel tudi hibridni pogonski sklop. Osnovo predstavlja bencinski dvolitrski motor s 105 kilovati moči, dodatno pa je ob njem vgrajena električna pogonska enota s 135 kilovati in majhna 1,06 kWh baterija. Sistemska moč znaša okroglih 150 kilovatov (204 KM). V praksi to pomeni, da štirivaljnik vrti generator, ki z elektriko polni elektromotor za sprednja kolesa in še nekaj preostanka daje v baterijo. Pri vsem tem igra glavno vlogo pogona elektromotor, ki neposredno poganja kolesa, ko pa so vrtljaji primerni, se mehansko priključi še bencinski motor (med 75 in 120 km/h). Avto gre največ do 173 km/h, veliko bolj uporaben pa je podatek o porabi, ki po tovarniških merilih znaša 5,8 litra na 100 kilometrov. Ko smo pred časom preskušali civica, se je ta gibala malce nad petimi litri, kar kaže, da bi se ZR-V v praksi utegnil približati tovarniškim podatkom.
Slovenski trgovci imajo večino avtomobilov, ki jih nameravajo prodati, že na zalogi, za individualna naročila pa pomeni, da se rok dobave poveča na pet do šest mesecev. V osnovi ZR-V stane najmanj 41.390 evrov, tisti z najdaljšim seznamom serijske opreme pa nekaj več kot 45 tisoč evrov.