In zdaj je tu – E performance. Osnova je štirilitrski biturbo V8 s 430 kW (585 KM), ki bi moral zagotoviti, da bo s tem motorjem avto presežek. Pa je od njega močnejši C 63 in to s štirivaljnikom? Odgovor se seveda skriva v elektrifikaciji, in ker štirivaljni mlinček ne more biti vrhunec, je zdaj tu SL 63 SE performance. Reč ima seveda V8 in ne štirivaljnika, na to pa je dodan še 150-kilovatni elektromotor, ki vse skupaj dvigne na 600 kW (816 KM) in navor s 1080 na 1420 Nm. Tako!
Do stotice pospeši v samo 2,9 sekunde, končna hitrost pa je dva kilometra višja kot brez elektrike, 317 km/h. Ampak to je nepomembno.
Na krovu je baterija s kapaciteto 6,1 kWh, ki se polni iz navadne vtičnice. To pomeni, da njen namen ni električna vožnja, ampak prirastek k moči. Če vas vseeno gane ekološki aspekt baterije, potem se reč pelje na elektriko do 13 kilometrov. Ta način lahko izberete med voznimi režimi Electric, Battery Hold, Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race in Individual. V slednjem se lahko nastavi mnogo parametrov po lastnem izboru, od odzivnosti stopalke za plin, volana, vzmetenja do zvoka. Karbonske zavore, polaktivno vzmetenje, stabilizacija nagiba, prilagodljivi blažilniki in aktivna aerodinamika omogočajo zares ostro lego.
Od manj srečnih bratov SL se 63 SE performance razlikuje po dodatni oznaki E performance in napisih v rdeči barvi. Največja razlika pa je zadnji pokrov prtljažnika. Cena za zdaj še ni znana.