Avto, ki dimenzijsko in tehnično spada v razred, kjer sta denimo Volkswagnov ID.3 in Renaultov megane electric, bo izstopal predvsem glede na ceno. Začetna cena na slovenskem trgu je določena pri 32.900 evrih, in če odštejemo še državno spodbudo pri nakupu električnega vozila, to pomeni 28.400 evrov. In takšnega lahko kupec dejansko odpelje iz prodajnega salona pri šestih trgovcih širom Slovenije. Namreč, prodajna politika Kitajcev in posledično slovenskih trgovcev je, da kupec lahko izbere le še barvo avtomobila, ki je na zalogi. In teh je v koprskem pristanišču vedno nekaj sto, saj redno prihajajo z ladijskim prevozom iz Šanghaja.
MG4 electric bo na cesti opazen avtomobil, saj so mu kitajski oblikovalci ustvarili drzne linije, kjer je denimo vključen aerodinamični spojler na zadku, všečen je podpis LED-dnevnih luči, pa oblika zadnjih LED-luči, tu je tudi možnost izbire sedmih barv zunanjosti, pri bogatem paketu Luxury pa je ta na voljo v kombinaciji s črno streho. Potniška kabina je na prvi pogled prostorna. Sedeži, ki so lahko delno odeti v usnje ali imajo možnost ogrevanja, so se na tisti kratki preizkusni vožnji izkazali za udobne, novinarski kolega na zadnji klopi pa tudi ni tarnal nad prostorsko stisko v predelu nog. Ne nazadnje, razdalja med sprednjo in zadnjo osjo je 2,7 metra. Prtljažni prostor je za vsakdanje potrebe dovolj velik. V osnovi ga je za 363 litrov, v kolikor se preklopi naslon zadnje klopi, uporabnik pridobi skupno 1177 litrov.
Kar se tiče voznikovega delovnega okolja, je tudi MG4 electric zasnovan po znanih smernicah. Za volanom so postavili 7-palčni zaslon v vlogi merilnikov; na njem so zbrani tisti najbolj uporabni potovalni podatki. Med drugim intenzivnost rekuperacije, ki se upravlja prek osrednjega 10,25-palčnega zaslona na dotik. Treba se je le konkretno zakopati v menije. Poleg kopice številnih sistemov in informacij se uporabnik z avtomobilom povezuje na daljavo, prek posebne aplikacije iSmart. Tega pa bojda ne bodo zaračunavali. Vlogo menjalnika ima veliko vrtljivo stikalo na sredinski konzoli, v neposredni bližini je urejeno tudi mesto za brezžično polnjenje telefona.
Člana družine MG s številko 4 so kitajski inženirji gradili na novi modularni platformi MPS, ki slabo tono in 700 kilogramov težkemu avtomobilu zagotavlja dobro držo na cesti. Tudi po zaslugi namestitve baterij med sprednjo in zadnjo osjo, s čimer so uspeli težo porazdeliti v razmerju 50:50. Kupci bodo lahko izbirali med dvema vrstama baterij. Šibkejša baterija, z zmogljivostjo 51 kWh, je litij-ionska in po meritvah WLPT omogoča 350 kilometrov vožnje brez postanka na polnilnici, medtem ko je zmogljivejša verzija baterij izdelana iz kombinacije niklja, kobalta in mangana (NCM). Ta ima še za dodatnih 100 kilometrov energije. A to so samo uradni tovarniški podatki, tiste iz vsakodnevne uporabe bomo podrobno preverili v naslednjih mesecih. Z zmogljivejšo baterijo, ki se na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom polni z močjo do 135 kilovatov (v 35 minutah z 10 do 80 odstotkov), je povezan električni motor z najvišjo močjo 150 kilovatov, medtem ko šibkejša verzija razvije največ 125 kilovatov moči. Izpostaviti velja še, da je pogon v obeh primerih speljan na zadnji kolesni par, da obračalni krog znaša 10,6 metra in da počitniške prikolice z njim ne bo mogoče vleči, saj je dovoljena meja pri 500 kilogramih.
Kot že omenjeno, MG4 je kupcem v Sloveniji na voljo za začetnih 32.900 evrov, skok na srednji paket opreme Comfort bo ceno povišal za 4600 evrov, najbolj založeni, Luxury, pa ima ceno določeno tik po 40 tisočaki, a bodo nanj treba počakati še do začetka jeseni. Vsak kupec ob nakupu prejme tudi sedemletno tovarniško garancijo.