Oznaka Scudo ima pri Fiatu dolgo zgodovino, saj sega v leto 1996, ko je na tržišče zapeljala prva generacija tega dostavnika, ki je nastala v partnerstvu s Citroenom. Tesno sodelovanje s Francozi se je vleklo do leta 2016, ko so pri Fiatu začasno prenehali prodajati ta model, v vmesnem času pa sta ti dve znamki končali pod isto streho, skupaj s Peugeotom in Oplom, zato so to oznako vnovič obudili in jo ponudili kupcem po Evropi. Pri tem je treba omeniti, da so poleg scuda na isti platformi (PSA EMP2) izdelani tudi citroen jumpy/space tourer, peugeot expert/traveller, opel vivaro/zafira in toyota proace/proace verso, ki sicer ni del skupine Stellantis.
Torej, zadnji v verigi je fiat scudo, ki bo v Sloveniji na voljo v več karoserijskih različicah – kot šasija za naknadne nadgradnje, zagotovo najbolj zanimivi pa bosta furgonska in crewcab izvedba z dodatno sedežno vrsto. Obe bosta na voljo v dveh dolžinah. Najdaljša različica meri 5,3 metra, običajna pa 4,6 oziroma 4,95 metra v primeru furgona, je pa med njima razlika v nosilnosti. Scudo furgon denimo zmore prepeljati tovor, težek 1333 kilogramov, dovoljena nosilnost pri različici s sedeži pa je omejena na največ 1198 kilogramov. Pri tovorni izvedbi uporabnikom velik dejavnik pomeni dolžina tovornega prostora. Ta je odvisna od izvedbe vozila – L2 ima 2,18 metra dolžine, pri izvedbi L3 znaša 2,53 metra. Tako kot vsi ostali brati je tudi scudo podedoval trik posebne odprtine pod sovozniškim sedežem, s katerim se dolžina poveča celo do štirih metrov. Izpostaviti velja, da je scudo opremljen s stranskimi drsnimi vrati, ki omogočajo, da se evro paleta nalaga tudi s strani, skozi 92 centimetrov široko odprtino. Posebnost furgonske različice s sedeži je tudi ta, da se v primeru potrebe po dodatnem prostoru sedežno klop z eno potezo zloži v položaj, pri katerem uporabnik pridobi 1,5 kubična metra prostora za prevoz tovora.
Scudo je v Sloveniji na voljo z dizelskimi in električnimi motorji. Dostavnik je lahko opremljen z 1,5-litrskim dizelskim štirivaljnikom s 74 in 88 kilovati moči, v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, v ponudbi pa je tudi zmogljivejši dvolitrski dizel s 106 in 132 kilovati moči, ki ga bo mogoče kombinirati z osemstopenjsko avtomatiko. Kot že omenjeno, bo potniška verzija, ki v ponudbo prihaja letos, opremljena le s pogonom na električni motor. A slednji je na voljo tudi za ostale karoserijske različice. Stokilovatni električni motor deluje v kombinaciji s 50 ali 75 kWh baterijo, ki ima na papirju deklariran doseg med 230 in 330 kilometri. Na polnilnicah z enosmernim tokom jih je mogoče polniti z močjo do sto kilovatov (do 80 odstotkov v 45 minutah), na tistih z izmeničnim tokom pa je moč omejena na največ 11 kilovatov. Fiat kupcem na baterijo ponujajo osem let garancije oziroma do 160 tisoč prevoženih kilometrov.
Scudo je zadnji iz skupine Stellantis, ki je dobil novo priložnost na evropskemu trgu, hkrati so znotraj skupine poskrbeli za tako imenovano uskladitev cen med znamkami. Izjema ni niti toyota. Cena vstopne verzije z vključenim popustom znaša 28.645 evrov oziroma še 1500 evrov manj, če se kupec odloči za nakup s financiranjem, medtem ko model e-Scudo z vključenim popustom stane najmanj 40.269 evrov.