Po svetu v večjih mestih, je opaziti porast električnih vozil, ki jih uporabljajo taksisti. Glede na nekatere slabosti teh vozil (baterije, doseg, cena), načeloma ne bi predivdevali, da bodo taksisti kupovali te avtomobile.
Za porast so v glavnem krive države oz. mesta same, saj močno finančno podpirajo nakup oz. najem električnih vozil za taksiste. Tako se je v Hamburgu pred kratkim pričel izvajati novi program, s katerimi bodo podpirali taksiste pri najemu električnih vozil ali vtičnih hibridov. Do konca 31. marca naslednje leto želijo na ceste spravili 50 novih električnih taksijev, pri katerih bo mesto Hamburg prevzelo 50 % stroškov z najemom (30 mesecev, 150.000 km). Tisti, ki se bodo po poteku najema odločili za nakup, bodo prav tako deležni pomoči mesta.
Na zelo podoben način se je k "pozelenitvi" mesta spravil Amsterdam (30 nissanov leaf) in Zürich (20 nissanov leaf).
Cilj teh akcij je v glavnem porast zanimanja za električnimi avtomobili. V Hamburgu, konkretno, je na cesta 680 vozil, od tega pa jih je kar 131 v rokah uradnikov in uprav.