Čeprav gre v osnovi za kupejvsko različico boxsterja, pa bo cayman dobro prepoznaven. Na prvi pogled ima drugačne meglenke in aluminijasta vrata prtljažnika z integriranim spojlerjem. Tudi notranjost je precej podobna bratovi, s čimer pa pravzaprav ni nič narobe. Opazili bomo kakovostne materiale, eleganten dizajn, pa tudi nekaj novih elektronskih pripomočkov kot je adaptive cruise control, Burmester avdio sistem ter vstop in zagon brez ključa.
Vstopni model poganja 2,4-litrski šestvaljnik z 202 kW moči, s pomočjo katere bo do 100 km/h pospešil v 5,4 sekundah, hitrost pa bo nehala naraščati pri 266 km/h. Porabil naj bi med 7,7 in 8,2 litri goriva na 100 prevoženih kilometrov.
Močnejši cayman S ima vgrajen 3,4-litrski šestljvanik z 239 kW, do 100 km/h bo pospešil v 4,7 sekundah, končna hitrost pa je 283 km/h. Porabil naj bi med 8,0 in 8,8 litri.
Prodaja se bo pričela marca naslednjega leta, bo pa stal vsaj približno 60 tisočakov.