Novi agregat bo poganjal tako novega Focusa kot tudi C-Maxa, Grand C-Maxa in prihajajočega B-Maxa. Na voljo bo v dveh zmogljivostnih različicah: z 74 kW moči (99 KM), 4,8-litrsko porabo ter 109 g izpuščenega CO2 na kilometer ter v močnejši z 92 kW (123 KM), 5-litrsko porabo ter 114 g izpusta CO2. Zaradi 170 Nm največjega navora, ki bo po zaslugi turbinskega puhala na voljo že od 1.300 vrtljajev naprej, pa naj bi bil tudi bolje vozen.
Novi enolitrski motor ecoboost proizvajajo v Fordovi tovarni motorjev v Kölnu. Ford je v razvoj posebne visokotehnološke linije v tovarni v Kölnu vložil kar 134 milijonov evrov. V drugi polovici leta bodo ta motor začeli izdelovati tudi v obratu v Romuniji. Evropska proizvodna kapaciteta naj bi sčasoma dosegla število 700 tisoč motorjev letno.