Avto-moto

Focus s trivaljnikom

Roman Leskovec / Auto Bild Slovenija
7. 2. 2012, 11.43
Posodobljeno: 7. 2. 2012, 12.00
Deli članek:

Ford je danes začel s proizvodnjo Focusov, v katerega so vgrajeni Ecoboost bencinski turbinski motorji z zgolj litrsko prostornino in tremi valji. Ta naj bi ob primerjavi z atmosferskimi agregati poleg izboljšanih zmogljivostih prihranil tudi veliko goriva.

Novi agregat bo poganjal tako novega Focusa kot tudi C-Maxa, Grand C-Maxa in prihajajočega B-Maxa. Na voljo bo v dveh zmogljivostnih različicah: z 74 kW moči (99 KM), 4,8-litrsko porabo ter 109 g izpuščenega CO2 na kilometer ter v močnejši z 92 kW (123 KM), 5-litrsko porabo ter 114 g izpusta CO2. Zaradi 170 Nm največjega navora, ki bo po zaslugi turbinskega puhala na voljo že od 1.300 vrtljajev naprej, pa naj bi bil tudi bolje vozen.

5-nasvetov-za-varno-shranjevanje-kljucev

Njena.si

Prvi koraki v samostojno življenje: Kako zavarovati svoje stanovanje?

Novi enolitrski motor ecoboost proizvajajo v Fordovi tovarni motorjev v Kölnu. Ford je v razvoj posebne visokotehnološke linije v tovarni v Kölnu vložil kar 134 milijonov evrov. V drugi polovici leta bodo ta motor začeli izdelovati tudi v obratu v Romuniji. Evropska proizvodna kapaciteta naj bi sčasoma dosegla število 700 tisoč motorjev letno.