Dvolitrski biturbo dizelski motor proizvede 143 kW moči in razvije kar 400 Nm navora, kar bo zastavonošo poganjalo do hitrosti 230 km/h, do 100 km/h pa naj bi pospešil v 8,7 sekundah.
Njena.si
Srčna soseska povezala Slovenijo: 150.000 evrov donacij podeljenih 20 prostovoljnim društvom
Motor je opremljen z dvema turbinskima polnilnikoma, pri čemer se manjšemu poveča vrtilna hitrost pri nižjih vrtljajih motorja (posledično izgine turbo luknja), pri 1.500 vrtljajih pa je tako na voljo že 350 Nm navora. Pri srednjih vrtljajih motorja turbinska polnilnika delujeta skupaj, pri čemer večji predhodno stisne zrak, manjši pa stiskanje dokonča; delovanje pretočnega ventila z zaporo, je nadzorovano in vodeno tako, da je del izpušnih plinov nenehno usmerjen proti turbinskemu polnilniku, zato je voznik deležen stalnega zmogljivostnega pospeševanja. Pri višjih vrtljajih so izpušni plini usmerjeni direktno k večjemu polnilniku.
Opel obljublja, da bo inisgnia med najbolj ekonomičnimi limuzinami svojega razreda. Poraba naj bi znašala namreč le 4,9 litrov dizelskega goriva (129 g CO2/km). Vse različice z ročnim menjalnikom bodo opremljene s start-stop sistemom.