Pando prodajajo že 31 let - in vse do danes je ostala zvesta svojim osnovnim prvinam: je majhna, kompaktna, okretna in cenovno dostopna. Sedaj je zrasla na 3,65 metra dolžine, medosna razdalja pa je z 2,3 metra ostala enaka. Torej je morala več prostora zagotoviti premišljena zasnova. Na zunaj je dobila tudi nov prepoznaven znak: oblika zaobljene kocke, ki se pojavlja povsod - na zadnjem steklu, na žarometih, kolotekih, držalih za vrata ter celo v notranjosti.

Zanimivosti
Leta 2005 je Rotary klub Ljubljana svojemu mestu podaril ikonično uro
Tam preseneča ureditev v poljubnih barvah, armaturna plošča pa je lahko v barvi karoserije. Nova Panda bo dobavljiva z vrsto dodatkov, ki do sedaj niso bili značilni za ta razred: ogrevani sedeži, navigacijska naprava, celo sistem za preprečevanje nesreče, ki v mestu do hitrosti 30 km/h po potrebi sam ustavi vozilo. Najprej bo italijanski ''medvedek'' na voljo s prednjim pogonom, sledi še s štirikolesnim. Naprodaj bodo štirje agregati: 2-valjni TwinAir turbinski agregat s 63 kW, njegova šibkejša različica brez turbine in z 48 kW, ter še 1,2-litrski bencinski z 51 kW in 1,3-litrski Multijet dizelski agregat z 55 kW. Kupci bodo izbirali med tremi paketi opreme, desetimi barvami zunanjosti in dvema notranjosti - vse to močno spominja na Fiata 500, s katerim si tudi delita osnovo. Cene zaenkrat še niso znane, glede na njeno predhodnico pa bi se lahko zabava začela že pod 10.000 evrov.