Ime RSR Motorsport se je pojavilo na slovenskem tržišču v letu 1997, ko smo se začeli ukvarjati s predelavami (t. i. čip tuningom) avtomobilov znamke Volkswagen, Audi, Seat in Škoda. Že pred tem je imel Ogrinc Matjaž, prvi človek razvoja v našem podjetju, bogate večletne izkušnje na področju servisiranja in diagnostike na zgoraj omenjenih avtomobilskih znamkah. Z leti smo veliko vlagali v tehnologijo in razvoj, zato je naša oprema lahko vzgled vsem »predelovalcem«, ki se pojavljajo na slovenskem tržišču. Tudi danes je naša prednostna naloga slediti najnovejšim tehnikam in metodam predelave vozil. Na slovenskem tržišču se predstavljamo kot podjetje z lastno blagovno znamko in lastnim razvojem. Pri razvoju uporabljamo valje za merjenje moči z zavoro MAHA LPS 3000 in najmodernejšo datalogging diagnostiko. V decembru 2006 je začel tudi uradno obratovati naš razvoji center v Jurjevici pri Ribnici. V njem je na voljo vsa oprema, ki je potrebna tudi za najzahtevnejše predelave vozil, tako za cestno uporabo kot tudi motoršport.
Kaj je chip tuning?
Preprosto povedano: »Chiptuning je optimizacija krmilnega programa motornega računalnika. V njem se povečata količina vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine. Tako se občutno izboljšajo pospeški vozila, končna hitrost pa se ne spremeni bistveno, ker zaradi zaščite motorja ne spreminjamo blokade vrtljajev. Zmanjša se tudi poraba goriva pri nespremenjenem načinu vožnje. Motor postane živahnejši in močnejši.«Pri vozilih s turbomotorjem lahko povečamo moč in navor za 20-40 %.
Kako poteka predelava?
Predelava se deli na 2 dela: razvoj tuninga in vgradnja tuninga v vozilo. Pri razvoju se na merilnih valjih opravijo razne meritve in testi, da se doseže pričakovani prirastek moči. Poseben poudarek je na meritvah povečanih termičnih in mehanskih obremenitev turbine, ki je poškodbam najbolj izpostavljena. Pri tem delu uporabljamo merilno napravo, ki je plod našega znanja. Tak razvoj praviloma traja več dni in se ne opravlja za vsako vozilo, temveč ko pride na tržišče nov model. Vgradnja v vozilo je precej preprosta. Najprej naredimo na vozilu test sistema z diagnostičnim testerjem. Serijski program se praviloma prek priključka OBD prebere in obdela s podatki, pridobljenimi v času razvoja. Spremenjeni program se ponovno naloži v krmilnik. Zato ni treba vsakega nadaljnjega vozila optimirati na valjih, saj podatki, pridobljeni med razvojem prvega vozila, zadostujejo pri nadaljnjem delu. Razlike v pridobljeni moči med prvim vozilom in vašim malenkostne in odvisne od stanja mehanskih sklopov vozila. Izjema so bencinski turbomotor, kjer se praviloma vsako vozilo individualno optimira na merilnih valjih, kar je že všteto v ceno predelave.
Zakaj bi izbrali ravno nas?

Estrada
Tako zdaj živita Maruša in Luka Bračun
◊ Ker prodajamo lastne proizvode in storitve ter vam ob morebitnih težavah z vozilom (napačno delovanje senzorjev, turbine …) lahko omogočimo takojšnjo diagnostiko, odkritje in popravilo morebitnih napak na vozilu, za svoje delo pa dajemo tudi garancijo.
◊ Ker pri svojem delu posvečamo največjo pozornost prav zaščiti motorja pred poškodbami in čezmerno obrabo.
◊ Ker uporabljamo inovativne metode in tudi razvojno opremo, ki je plod večletnih izkušenj.
◊ Ker smo podjetje, ki je na slovenskem tržišču že od leta 1997, ves ta čas pa se ukvarjamo izključno s čip tuningom, in ker navadno vedno prvi osvojimo nove metode in tehnologije dela.
Kaj vam še lahko ponudimo?
Poleg optimizacije moči vozil vam v svojem podjetju nudimo tudi ostalo dodatno opremo priznanih blagovnih znamk, kot so: vzmeti in podvozja KW in Weitec, zavorni diski in ploščice EBC Brakes, fleksibilne jeklene zavorne cevi Fischer Hydraulik, športni zračni filtri K&N in BMC. Iz dirkalnega programa boste pri nas našli priznane motorne elektronike MOTEC ter vodne hladilne sisteme Snow Performance. Vse našteto vam tudi strokovno vgradimo.
Ukvarjamo se tudi z diagnostko zahtevnejših napak na vozilih VW, Audi, Seat, Škoda in Porsche ter odpravljamo nekatere tovarniške napake na motornih elektronikah.