Izobraževanje

Kje do celovite usposobljenosti za delo v medijih?

Oglasno sporočilo
5. 2. 2016, 08.33
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Mediji spadajo med najbolj dinamične in hitro spreminjajoče se segmente sodobne družbe. Tej dinamiki morajo slediti tudi snovalci študijskih programov, namenjenih izobraževanju ustvarjalcev medijskih vsebin in preučevanju medijev. Fakulteta za medije budno spremlja spremembe, ki se dogajajo na medijskem področju, zato jih je zmožna na najustreznejši način podati bodočim medijskim ustvarjalcem.

Vljudno vabljeni na informativne dneve! Več na www.fame.si/informativni-dnevi 

Fakulteta za medije s svojima edinstvenima študijskima programoma – visokošolskim strokovnim in magistrskim programom Mediji in novinarstvo ter magistrskim in doktorskim programom Strateško komuniciranje – sledi najsodobnejšim svetovnim trendom. Programa ponujata študentom kombinacijo znanj in veščin z različnih področij, od družboslovja do tehnike, ki študente usposobijo za ustvarjanje zahtevnih in kvalitetnih medijskih vsebin. Cilj tovrstnega izobraževanja je namreč vsestransko izobražen medijski ustvarjalec, ki ga bo zaznamovala odličnost pri produkcijskem in vodstvenem delu.

Naši predavatelji so izkušeni praktiki in raziskovalno podkovani analitiki dogajanja na medijskem področju. Predavanja se ves čas prepletajo s praktičnim delom. Fakulteta za medije razpolaga z najsodobnejšo informacijsko-komunikacijsko opremo in izkušenimi mentorji, ki študentom z osebnim pristopom omogočajo ustvarjanje različnih medijskih vsebin.

»Fakulteta za medije je prostor, kjer se srečujeta teoretična podlaga in praktično znanje. Je prostor, kjer je končni cilj vseh sodelujočih zaposljiv diplomant. In to na raznovrstnih področjih. Kajti znanje ni samo sebi namen, temveč je v službi ustvarjalnosti. Za tem stremimo,« pravi dekan Fakultete za medije, dr. Matjaž Škabar.

...uporabna znanja

Našim študentom se ponujajo široke zaposlitvene možnosti v okviru Slovenije in v tujini, predvsem zaradi ustrezne kombinacije uporabnih interdisciplinarnih znanj in praktičnih veščin. Potencialne zaposlitvene možnosti so v medijih vseh vrst, tako tiskanih kot elektronskih, v oglaševalskih agencijah, PR službah, v video-produkciji, v založništvu, v raziskovalno-razvojnih oddelkih, v podjetjih za oblikovanje in računalniško grafiko, v državni upravi, v šolstvu, v civilni družbi in v mednarodnih ustanovah. Povsod tam torej, kjer je za uspešno delo potrebna celovito izobražena medijska osebnost.