Ob misli na nedeljske oddaje Maria Galuniča se nekateri spomnimo na klepet ob čaju na zofi, veliko je tudi takih, ki jim pred očmi zapleše uvodna točka z atraktivnim šopkom plesalcev, ki Maria spremljajo že več kot desetletje.
Dober večer nam, še preden na oder stopi Mario, zaželijo dekleta v kratkih bleščečih kostumih in fantje, ki prepričajo z akrobatskimi sposobnostmi ali kot močni stebri za atraktivne dvige deklet. Sledi špalir in prihod gostitelja …
Mario se spominja, da so nekoč sicer poskušali pripraviti oddajo brez plesnih točk, pa ni šlo. "Šov brez plesne skupine je kot juha brez soli. Vsi ti mladi ljudje, ki so po dolgih urah hudega treninga sposobni pokazati pravi plesni artizem, dajo izjemen, močan pečat dogajanju v studiu: začetno energijo, ritem, pogum, samozavest … Srečo imamo, da sodelujemo z odličnimi plesalci in koreografi Kazine, na katere se popolnoma zanesem. Iščemo priložnosti, da bi ples dobil še več prostora v našem večeru, gotovo se bo to tudi zgodilo, mislim, da je čas, da tudi šov plesalci postanejo zvezde, prepričan sem, da je za njihovimi nastopi toliko dela in talenta in garanja, da bi morali biti bolj cenjeni in prepoznavni tudi v širši javnosti. Fantje in dekleta so namreč tudi zelo zanimivi ljudje, komunikativni, duhoviti, vedno dobre volje, dogajanje v celi ekipi poženejo v pravo in zmagovalno smer." In čeprav se včasih poraja pomislek, da je ples z dvanajstimi plesalci, kostumi, glasbo in koreografi luksuz, Mario odločno meni, da je to stvar "imidža, brez katerega ni oddaje".
Za plesno podobo oddaje že trinajst let skrbijo koreografi in plesalci Plesne šole Kazina. V zadnjih dveh sezonah za ogrevanje v oddaji Spet doma skrbi koreograf Mitja Popovski: "Dvanajst plesalcev na začetku in koncu pomeni pravi zaščitni znak oddaje. Koreografija mora biti zabavna in dinamična, da publiko ogreje. Pri izbiri plesalcev je poleg odličnega znanja plesa pomembna tudi izbira prijetnih obrazov. Te si gledalci neverjetno zapomnijo in ne marajo, če se plesalci pogosto menjajo."
Z leti se je spreminjala tudi sama vizualna podoba skupine. Če se morda spomnite, so Mariu na samem začetku v Zoomu delale družbo dolgonoge svetlolaske, med katerimi sta plesali tudi igralka Tina Uršič in danes televizijska voditeljica Erika Žnidaršič. Za Eriko so bili nastopi pri Mariu prvi stik s kamerami, ko je imela osemnajst let. Spominja se, da se je ob nedeljah že navsezgodaj zjutraj vozila z avtobusom iz Ribnice, zvečer pa takoj po oddaji tekla na zadnji avtobus, kjer jo je šofer vedno čudno gledal, kako zelo je naličena. Sicer pa se spominja, da se je vedno ubadala s premalo plesnega prostora, in nikoli ne bo pozabila fluorescentnih sandalov s petnajstcentimetrskimi podplati – pravi boj za obstanek na nogah. "Kot mlada baletka sem se sicer hotela izkazati s plesnim znanjem, vendar so bile koreografije namenjene šovu. To sem hitro sprejela in začela koketirati s kamero in z občinstvom."
Ob prihodu nove podobe oddaje Mario septembra 2001 je prišla prvič na oder tudi mešana plesna zasedba, v kateri so nastopili še danes aktivni plesalci in pedagogi: Miha Krušič, Boštjan Pavček, Blaž Godec ... Oddaja je poleg uvodnih in sklepnih plesnih točk pridobila tudi samostojne plesne točke. Ko smo čez tri leta dobili Spet doma, se je ekipa povečala na štirinajst plesalcev, med njimi so bili Ajda Smrekar, igralka iz serije Strasti, voditeljica Ljubica Mlinar, atraktivni plesalec Gregor Cerar … Že veliko pred tem se je med plesalkami odlično znašel Željko Božič, kot edini mladenič v skupini; gledalce je navdušil do te mere, da so na uredništvo oddaje, kadar zaradi drugih obveznosti ni nastopil, kar deževala pisma, da "tako pa ne gre, da ni fanta". Nekdaj novinarja našega časopisa je tolikšna priljubljenost neverjetno presenetila. "Vsak nedeljski nastop je zame pomenil adrenalinsko izkušnjo in izziv, ne glede na dobro poznavanje koreografije. Spomnim se, da sem imel s kostumografinjo Sonjo Lužar vedno razprave o primernosti oblačil; ona me je videla v elegantnih oblačilih, sam pa sem si želel manj potiskov, enostavne srajce brez čipk. Želel sem si tudi bolj tesnega sodelovanja z avtorjem glasbe, Boštjanom Grabnarjem. Da, pri Mariu sem plesal kar tri sezone."