Aljošo Bagolo, kreativnega direktorja in vodjo oglaševanja pri agenciji Pristop smo vprašali, kaj meni o Big Brotherju slavnih, o ljudeh, ki se pustijo zvabiti v takšen šov, kaj bodo imeli od tega, pa še to, kakšna se mu zdi voditeljica Nina Osenar.
Big brother slavnih predstavlja obliko medijskega kapitala, ki je mamljiv za marsikoga, ki bi rad potenciral svojo slavo. Ali, bolje rečeno, svojo “slavico”, saj so sodelujoči ponavadi prej z medijskih obronkov kot resnični medijski prvoligaši. Najbrž hočejo slednje postati, a morajo se zavedati, da je priljubljenost najtežje doseči, saj je to najvišja oblika slave. Zagotovo pa zlahka dosežejo razvpitost in (sezonsko) izpostavljenost, ki je večini očitno dovolj dober motiv za sodelovanje. S splošno tabloidizacijo medijev pa se mi zdi, da slava tako ali tako nima več nobene zveze s talentom, znanjem, ali sposobnostmi, pač pa zgolj s prostovoljno zamenjavo intimnosti in osebnega življenja za medijsko izpostavljenost. Pehanje za denarno nagrado, pikrost komentatorjev, režijsko upravljanje s psihološkimi odnosi med tekmovalci in ustvarjanje napetosti je pa zgolj receptura, ki naredi resničnostne šove (slavnih) tudi priljubljene med gledalci, ki z resničnostnimi šovi tako pozabijo na šovinistično resničnost. Nina Osenar se mi pa, kot vedno, zdi prikupna in simpatična.
Če vas zanima, zakaj docent Filozofske kakultete v Ljubljani, dr. Igor Pribac meni, da Big brother ne poneumlja gledalcev, in s čim to utemeljuje, kliknite tukaj!
Vas morda zanima, kaj o prebivalcih hiše Big brother slavnih meni svetovni popotnik Zvone Šeruga? Kliknite!
Vaz zanima, zakaj je Tof izjavil, da bo tožil Angelco Likovič? Kliknite tukaj!