Mickey 17 je prihajajoča znanstvenofantastična črna komedija, ki jo je produciral, napisal in režiral Bong Joon-ho, temelji pa na romanu Mickey7 iz leta 2022, ki ga je napisal Edward Ashton. V glavni vlogi blesti Robert Pattinson, ob njem pa nastopajo še Naomi Ackie, Steven Yeun, Toni Collette in Mark Ruffalo.
Zgodba se vrti okoli nenavadnega junaka Mickeyja Barnesa (Pattinson), ki se znajde v nepredstavljivi situaciji. Njegov delodajalec, ki zahteva brezpogojno predanost, od njega terja najvišjo možno žrtev — naj umre. In to znova in znova, da bi s svojim nenehnim žrtvovanjem pomagal človeštvu preživeti. Mickey je namreč nadomestljivi član posadke na vesoljski misiji za kolonizacijo ledenega planeta. Njegova naloga je preprosta, a smrtonosna: opravlja tvegane naloge, saj lahko po smrti ponovno oživi — z večinoma ohranjenimi spomini. A ob eni od regeneracij se vse zaplete; ko ena od njegovih različic preživi in se sooči z novo različico sebe. In tako se začne prava drama, kjer je vsekakor tudi ljubezen pomembna soigralka.
Zakaj je ideja ponovne oživitve hkrati komična in travmatična? Morda zaradi našega prepričanja, da je smrt dokončna. Vendar številne religije, kot so hinduizem, sikhizem in predvsem budizem, smrt dojemajo kot del večnega kroga prehoda. Reinkarnacija pomeni, da duša ob smrti preide v drugo telo, dokler se ne osvobodi neprekinjenega cikla ponovnega rojevanja. Bitja se rojevajo znova in znova v svetu dobrega in zla (samsara), dokler se ne osvobodijo korenin zla. Ponovno rojstvo tako določa vsako preteklo dejanje, beseda in misel. A v filmu se ta cikel pretrga — in edini možen zaplet (in morda razplet) postane srečanje s samim seboj.
Filmsko glasbo je ustvaril priznani korejski skladatelj Jung Jae-il, ki je zaslovel z glasbo za z oskarjem nagrajeni filmParazitin za uspešno distopično serijo Squid Game, nominirano za grammyja. Tudi tokrat filmu doda svoje značilne zvočne poudarke in dramatično noto, ki nas popelje v fantastični svet — krožno popotovanje v iskanju pravega jaza.