Blagovna znamka Magnifico doživlja novo renesanso priljubljenosti. Jo je sprožilo kaj posebnega ali gre za naravno nihanje?
Magnifico: Če bi se takšne stvari lahko načrtovale, bi to počel ves čas. V karieri sem ugotovil, da se stvari zgodijo ali pa ne. Vsi smo dobri v iskanju vzrokov, zakaj se kaj ni zgodilo, ko ti je vseeno, pa se zgodi vse samo od sebe. Budizem pravi, da vse želje in pričakovanja ubijajo, da se stvari preprosto dogajajo in ti pri tem nimaš ničesar. Če greš z glavo skozi zid, lahko zaradi te ambicije zboliš. Ambicija te začne ubijati; vsi iščemo način, kako stvari izpeljati tako, da bomo ob tem uživali.
Po božičnem koncertu sem nekje zasledil simpatično opazko: »Poba iz Šiške je razprodal Stožice.« Se zdi, da ste nehote dvignili pričakovanja glede Magnifica kot blagovne znamke in hkrati sprožili plaz med domačimi glasbeniki, ki se zdaj pogumno podajajo »naskakovat« največjo slovensko dvorano.
Schatzi: Lepo je, če lahko pomagamo pri dvigu glasbenih prireditev v Sloveniji. Če to dodaja čar – in ga, polna dvorana je veličastna –, želimo vsem, ki se tja podajajo, vso srečo. Glede produkcije gre za prizorišče, ki je tehnično zahtevno.
Celoten intervju najdete v novi številki revije Vklop!