Program televizije MTV že dolgo ne temelji več na glasbi, a kljub temu ohranja nekdanjo moč znamčenja in promocije izvajalcev. Letošnja podelitev videonagrad MTV v New Yorku – slavila je Beyoncé, medtem ko so globalno najbolje prodajano Adele kljub osmim nominacijam povsem spregledali – je predvsem odraz tega, kdo dominira ameriškim medijem.
Od famoznega kontroverznega nastopa Britney Spears na podelitvi MTV VMA, ko sta se z Madonno poljubili, je minilo trinajst let, še kakšno leto več, odkar se je na odru zapeljivo zvijala s kačo, in desetletje od njenega zadnjega nastopa naj tej prireditvi. Razumljivo so ameriški mediji kot vrhunec napovedovali pompozno vrnitev nekdanje princese popa, ki zadnja leta uživa udobno življenje lasvegaške rezidentke, a je pač imela to smolo, da je bila na vrsti za Beyoncé, ki je v vseh pogledih ukradla šov ter upravičila status nesporne kraljice ameriške glasbene scene. Zbrala je največ nominacij na prireditev v karieri (enajst), osvojila šest kipcev (in v skupnem seštevku prehitela Madonno), med drugim najpomembnejšo za video leta (Formation), za najboljši videospot ženske izvajalke (Hold Up) ter v novi kategoriji videospotov, ki prehajajo v daljše formate (Lemonade).
Več najdete v novi številki revije Vklop!