Vse je potekalo po načrtih naših letošnjih evrovizijskih predstavnikov Joker Out. Morda bi višja uvrstitev bila češnjica na tortici, vendar so šele po vrnitvi domov spoznali, kakšna je razsežnost njihovega uspeha. Do danes so samo s predvajanjem pesmi Carpe Diem zaslužili že 50 tisoč evrov. K temu je treba prišteti še zapolnjen urnik nastopov, kjer je njihova cena po novem med 10 in 20 tisočaki na koncert. Povsem zasluženo, saj so v svojo kariero vložili ogromno sredstev in je skrajni čas, da se jim naložba povrne. Po pevki Senidah so postali najbolj predvajani in plačani slovenski izvajalci zunaj naših meja, njihova evrovizijska skladba pa je dobila laskavi naziv 'največkrat predvajane pesmi v slovenščini' na svetovnih glasbenih platformah. Fantje se še zdaleč niso zadovoljili z vsem, kar se jim dogaja, saj so trdo garali za prodor v tujino in se zavedajo, da jih čaka še veliko odrekanja. Pripravljeni so na pestro poletje, jesen in zimo, ki jo bodo v glavnem preživeli na domačih in evropskih odrih. S popularnostjo jim raste tudi število sledilcev na družbenem omrežju. Tam so dosegli zavidljivih 140 tisoč sledilcev, medtem ko se pevec Bojan Cvjetičanin približuje magični meji 200 tisočakov. Pri Jokerjih se tako vse vrti okoli vrtoglavih vsot in očitno se bomo morali privaditi šteti še višje.
Z Evrovizijo bodo mastno zaslužili
Slovenski predstavniki na tekmovanju za evrovizijsko popevko si lahko manejo roke. Njihovi zaslužki in popularnost gredo v nebo.